Witam.

Tutaj się witamy :)
ODPOWIEDZ
Jaarecki
Posty: 7
Rejestracja: 24 sie 2019, 18:03
Auto:: Corvette C4
Lokalizacja: Ostrołęka

Witam.

Post autor: Jaarecki » 20 paź 2019, 20:11

Witam.
Nazywam się Jarek.
Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem c4 z 90 roku. Pierwszy był firebird 9 lat temu teraz czas na chevi :).
Nie będę chwalił się fotkami ponieważ auto.na odcień dzisiejszy wygląda średnio :( Ale przez okres zimowy liczę że to się zmieni :)

Awatar użytkownika
NJMarcin C488
Posty: 36
Rejestracja: 21 lip 2019, 15:32
Auto:: Lexus LS400 1998, GS 430 2003, Corv 1988
Lokalizacja: New Jersey / Warszawa

Re: Witam.

Post autor: NJMarcin C488 » 21 paź 2019, 03:06

siemandero, ja mam c4 z 1988 dopiero 2 miesiace

Awatar użytkownika
Pafu
Z06 Addicted
Posty: 1884
Rejestracja: 05 lip 2012, 08:10
Auto:: C6 Z06 BLACK LSX
Kontakt:

Re: Witam.

Post autor: Pafu » 23 paź 2019, 01:30

Witam

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 386
Rejestracja: 23 sie 2015, 08:28
Auto:: C5Z06
Lokalizacja: małopolska

Re: Witam.

Post autor: Drzymek » 25 paź 2019, 15:21

Jakiego miałeś ptaka?

Mi się zawsze marzył i nadal marzy 2002 WS6 ram air manual Black color.

Jaarecki
Posty: 7
Rejestracja: 24 sie 2019, 18:03
Auto:: Corvette C4
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Witam.

Post autor: Jaarecki » 26 paź 2019, 17:19

Miałem firebirda czwartek generacji z 96 roku auto z podstawowym silnikiem 3.4 litra w automacie. Demonem prędkości i sprintu nie był Ale dostojnie latał:). Autko większość życia i kilometrów spędzili prawdopodobnie na płycie lotniska w bazie amerykańskiej w Niemczech. Miało modulator sygnałów dźwiękowych i na dachu były ślady po kogutach plus jakieś radio w strodku. Zawieszenie stan bdb plus i to fabryczne. O przeszłości świadczyły dokumenty okupu od us army.

Awatar użytkownika
vette
Posty: 252
Rejestracja: 09 lis 2011, 15:14
Auto:: C4 35th #1179
Lokalizacja: Floryda

Re: Witam.

Post autor: vette » 27 paź 2019, 19:28

Witaj i powodzenia

Awatar użytkownika
stilo5
Posty: 291
Rejestracja: 02 maja 2017, 17:24
Auto:: C3 Rolls-Royce Harley exarmy
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Witam.

Post autor: stilo5 » 27 paź 2019, 20:15

Czesc

Jaarecki
Posty: 7
Rejestracja: 24 sie 2019, 18:03
Auto:: Corvette C4
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Witam.

Post autor: Jaarecki » 13 kwie 2020, 12:19

Powoli składam żelazo z plastiku 😁Auto ma nowy lakier hamulce o regeneracji nowe felgi plus opony. Sprawna kolumna kierownicza bez luzow wraz z manetką. O takich pierdolach jak olej filtry świece nie wspominam bo to oczywiste.
Walczę z ABS, nie wiem jak zdiagnozować i poszukuje filtra obrotomierza. Z tymi dwoma usterkami mam problem.
Gdzie po za USA znajdę taki filtr?

Awatar użytkownika
WASyL
Mechanik/Admin
Posty: 2501
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
Auto:: bmw
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Re: Witam.

Post autor: WASyL » 13 kwie 2020, 12:27

ABS żeby zdiagnozować to skaner się przyda, a o co ci chodzi z filtrem do obrotomierza ?

Wysłane z mojego Hammer_IRON_3 przy użyciu Tapatalka


Jaarecki
Posty: 7
Rejestracja: 24 sie 2019, 18:03
Auto:: Corvette C4
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Witam.

Post autor: Jaarecki » 13 kwie 2020, 13:50

Jest takie coś w c4 jak filt jakiś tam od obrotomierza. Dużo na ten temat piszą na forach usa. Szukam w PL ale nie mogę znaleźć. Filt znajduje się na przewodzie prowadzącym od aparatu zap. https://www.google.com/search?q=tachome ... jOaUsKKRAM


Co do ABS jakim skanerem. Auto z 90 roku, gniazdo diagnostyczne wymacałem ale czy to nie jest tylko do silnika? Tak słyszałem a ile w tym prawdy?

Awatar użytkownika
WASyL
Mechanik/Admin
Posty: 2501
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
Auto:: bmw
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Re: Witam.

Post autor: WASyL » 13 kwie 2020, 14:02

Ten filtr generalnie jest zbędny i jest po prostu zwykłym rezystorem, parametru nie pamiętam. Co niektóre Bosch'e ABS da się sprawdzić Snap-on i Launch. A tak to miernik i w parę chwil wiadomo co nie robi.

Wysłane z mojego Hammer_IRON_3 przy użyciu Tapatalka


Jaarecki
Posty: 7
Rejestracja: 24 sie 2019, 18:03
Auto:: Corvette C4
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Witam.

Post autor: Jaarecki » 13 kwie 2020, 14:19

Raczej nie jest to nie sam rezystor. Wydaje mi się że to filtr ktory ma wygładzić sinusoidę sygnalu do samego obrotomierza. Coś tam jeszcze jest więcej.

Awatar użytkownika
WASyL
Mechanik/Admin
Posty: 2501
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
Auto:: bmw
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Re: Witam.

Post autor: WASyL » 13 kwie 2020, 16:54

To jest zwykły ballast resistor. I wiesz co, dwa LT1 w mojej rodzinie jeżdżą bez nich. Wielu moich klientów jeździ bez nich, gdy kupujesz wiązki nowe są bez nich. Oczywiście są przypadki kiedy pewnie się przydają, ale ja jeszcze z takiego nie spotkałem. A robię ich sporo.

Wysłane z mojego Hammer_IRON_3 przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ