Strona 1 z 1
Witam.
: 20 paź 2019, 20:11
autor: Jaarecki
Witam.
Nazywam się Jarek.
Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem c4 z 90 roku. Pierwszy był firebird 9 lat temu teraz czas na chevi

.
Nie będę chwalił się fotkami ponieważ auto.na odcień dzisiejszy wygląda średnio

Ale przez okres zimowy liczę że to się zmieni

Re: Witam.
: 21 paź 2019, 03:06
autor: NJMarcin C488
siemandero, ja mam c4 z 1988 dopiero 2 miesiace
Re: Witam.
: 23 paź 2019, 01:30
autor: Pafu
Witam
Re: Witam.
: 25 paź 2019, 15:21
autor: Drzymek
Jakiego miałeś ptaka?
Mi się zawsze marzył i nadal marzy 2002 WS6 ram air manual Black color.
Re: Witam.
: 26 paź 2019, 17:19
autor: Jaarecki
Miałem firebirda czwartek generacji z 96 roku auto z podstawowym silnikiem 3.4 litra w automacie. Demonem prędkości i sprintu nie był Ale dostojnie latał:). Autko większość życia i kilometrów spędzili prawdopodobnie na płycie lotniska w bazie amerykańskiej w Niemczech. Miało modulator sygnałów dźwiękowych i na dachu były ślady po kogutach plus jakieś radio w strodku. Zawieszenie stan bdb plus i to fabryczne. O przeszłości świadczyły dokumenty okupu od us army.
Re: Witam.
: 27 paź 2019, 19:28
autor: vette
Witaj i powodzenia
Re: Witam.
: 27 paź 2019, 20:15
autor: stilo5
Czesc
Re: Witam.
: 13 kwie 2020, 12:19
autor: Jaarecki
Powoli składam żelazo z plastiku

Auto ma nowy lakier hamulce o regeneracji nowe felgi plus opony. Sprawna kolumna kierownicza bez luzow wraz z manetką. O takich pierdolach jak olej filtry świece nie wspominam bo to oczywiste.
Walczę z ABS, nie wiem jak zdiagnozować i poszukuje filtra obrotomierza. Z tymi dwoma usterkami mam problem.
Gdzie po za USA znajdę taki filtr?
Re: Witam.
: 13 kwie 2020, 12:27
autor: WASyL
ABS żeby zdiagnozować to skaner się przyda, a o co ci chodzi z filtrem do obrotomierza ?
Wysłane z mojego Hammer_IRON_3 przy użyciu Tapatalka
Re: Witam.
: 13 kwie 2020, 13:50
autor: Jaarecki
Jest takie coś w c4 jak filt jakiś tam od obrotomierza. Dużo na ten temat piszą na forach usa. Szukam w PL ale nie mogę znaleźć. Filt znajduje się na przewodzie prowadzącym od aparatu zap.
https://www.google.com/search?q=tachome ... jOaUsKKRAM
Co do ABS jakim skanerem. Auto z 90 roku, gniazdo diagnostyczne wymacałem ale czy to nie jest tylko do silnika? Tak słyszałem a ile w tym prawdy?
Re: Witam.
: 13 kwie 2020, 14:02
autor: WASyL
Ten filtr generalnie jest zbędny i jest po prostu zwykłym rezystorem, parametru nie pamiętam. Co niektóre Bosch'e ABS da się sprawdzić Snap-on i Launch. A tak to miernik i w parę chwil wiadomo co nie robi.
Wysłane z mojego Hammer_IRON_3 przy użyciu Tapatalka
Re: Witam.
: 13 kwie 2020, 14:19
autor: Jaarecki
Raczej nie jest to nie sam rezystor. Wydaje mi się że to filtr ktory ma wygładzić sinusoidę sygnalu do samego obrotomierza. Coś tam jeszcze jest więcej.
Re: Witam.
: 13 kwie 2020, 16:54
autor: WASyL
To jest zwykły ballast resistor. I wiesz co, dwa LT1 w mojej rodzinie jeżdżą bez nich. Wielu moich klientów jeździ bez nich, gdy kupujesz wiązki nowe są bez nich. Oczywiście są przypadki kiedy pewnie się przydają, ale ja jeszcze z takiego nie spotkałem. A robię ich sporo.
Wysłane z mojego Hammer_IRON_3 przy użyciu Tapatalka