Witam z Lubuskiego :)
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 10 maja 2013, 17:05
- Auto:: Vette C6 LS2
Witam z Lubuskiego :)
Witam wszystkich, nazywam sie Pawel cale zycie jezdzilem audi ... A4 1.9tdi, TT 1.8T, S6 c5 4.2 v8 , S6 c6 5.2 v10 , A8 d3 4.2 v8 ...
poszukiwalem Vipera SRT10 ... ale po przejazdze nim i zwykla corvetta c6 LS2 na placu boju zostala tylko corvette.
Mam nadzieje ze dzieki forum uda mi sie poszerzyc swoja wiedze na temat tego modelu i kupic zadbana sztuke a potem cieszyc sie ekslpoatacja
pozdrawiam
poszukiwalem Vipera SRT10 ... ale po przejazdze nim i zwykla corvetta c6 LS2 na placu boju zostala tylko corvette.
Mam nadzieje ze dzieki forum uda mi sie poszerzyc swoja wiedze na temat tego modelu i kupic zadbana sztuke a potem cieszyc sie ekslpoatacja
pozdrawiam
Bylo: A4 1.9TDI 140KM man -> TT 1.8T 180KM man -> S6 C5 4.2 V8 340KM man -> S6 5.2 V10 435KM aut -> A8 D3 4.2 V8 334KM aut
Jest: Vette C6 Ls2 man.
Jest: Vette C6 Ls2 man.
- Pafu
- Z06 Addicted
- Posty: 1884
- Rejestracja: 05 lip 2012, 08:10
- Auto:: C6 Z06 BLACK LSX
- Kontakt:
Re: Witam z Lubuskiego :)
Witamy na forum.
Życzę szczęśliwego poszukiwania C6 LS2- i jak nastawiałeś się na Vipera to namawiam ,żeby jeszcze przetestować C6 Z06
Życzę szczęśliwego poszukiwania C6 LS2- i jak nastawiałeś się na Vipera to namawiam ,żeby jeszcze przetestować C6 Z06
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 10 maja 2013, 17:05
- Auto:: Vette C6 LS2
Re: Witam z Lubuskiego :)
Pafu ... no idealem z wygladu jest twoja juz przelecialem watek a wiekszosc zdjec zapisanych juz jest na kompie...
w zwyklych c6 Ls2 i Ls3 brakuje mi wlasnie tych wszystkich poszerzen ktore ma Z06 i ZR1 ... ale jakos to przezyje
dodam ze po przejazdzce viperem stwierdzilem ze nie dam rady tym jezdzic na codzien .. ale dalej sie przy nim upieralem ... az do czasu dzisiejszej przejazdzki C6 LS2 ...
na + w stosunku do vipera
komfort, wyposazenie, koszty serwisu ( chyba ? ) spalanie, cena
vipera mozna juz kupic w dobrych pieniadzach poniewaz jest to ciezko sprzedawalne auto i wlasciciele sa sklonni schodzic calkiem przyzwoite kwoty z cen wyjsciowych ...
z06 niestety to nie moj budzet ... jest piekna i zapewne szybsza niz viper srt10 ( lub podobna osiagami )
ale po przejechaniu sie 'zwykla' ls2 stwierdzilem ze mi to na codzzien wystarczy bo w odczuciu na fotelu kierowcy az takiej przepasci nie ma jesli chodzi o viper vs ls2 ...
w dodatku ls2 jest miliard razy bardziej cywilizowana
no i sprawdzilem jak to wyglada w teorii to nie ma tragedi:
http://www.zeperfs.com/en/duel1257-1034.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ps. szukam tematu
z typowymi usterkami oraz tym na co trzeba zwrocic uwage poza podstawowymi rzeczami przy kupnie jak i tym czy ls2 ma jakies szczegolne bolączki oraz konkretnych roznic miedzy ls2 a ls3
jakby ktos mial te linki pod reka to bede wdzieczny za podeslanie lub opisanie spraw:
-roznice miedzy ls2 a ls3
-czy sa jakies bolaczki ls2 ?
-czy ls2 biora olej ?
-czy skrzynie manualne sa trwale?
-czy na cos szczegolnego trzeba zwrocic uwage przy kupnie poza "wypadkowoscia" i historia auta ?
w zwyklych c6 Ls2 i Ls3 brakuje mi wlasnie tych wszystkich poszerzen ktore ma Z06 i ZR1 ... ale jakos to przezyje
dodam ze po przejazdzce viperem stwierdzilem ze nie dam rady tym jezdzic na codzien .. ale dalej sie przy nim upieralem ... az do czasu dzisiejszej przejazdzki C6 LS2 ...
na + w stosunku do vipera
komfort, wyposazenie, koszty serwisu ( chyba ? ) spalanie, cena
vipera mozna juz kupic w dobrych pieniadzach poniewaz jest to ciezko sprzedawalne auto i wlasciciele sa sklonni schodzic calkiem przyzwoite kwoty z cen wyjsciowych ...
z06 niestety to nie moj budzet ... jest piekna i zapewne szybsza niz viper srt10 ( lub podobna osiagami )
ale po przejechaniu sie 'zwykla' ls2 stwierdzilem ze mi to na codzzien wystarczy bo w odczuciu na fotelu kierowcy az takiej przepasci nie ma jesli chodzi o viper vs ls2 ...
w dodatku ls2 jest miliard razy bardziej cywilizowana
no i sprawdzilem jak to wyglada w teorii to nie ma tragedi:
http://www.zeperfs.com/en/duel1257-1034.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ps. szukam tematu
z typowymi usterkami oraz tym na co trzeba zwrocic uwage poza podstawowymi rzeczami przy kupnie jak i tym czy ls2 ma jakies szczegolne bolączki oraz konkretnych roznic miedzy ls2 a ls3
jakby ktos mial te linki pod reka to bede wdzieczny za podeslanie lub opisanie spraw:
-roznice miedzy ls2 a ls3
-czy sa jakies bolaczki ls2 ?
-czy ls2 biora olej ?
-czy skrzynie manualne sa trwale?
-czy na cos szczegolnego trzeba zwrocic uwage przy kupnie poza "wypadkowoscia" i historia auta ?
Bylo: A4 1.9TDI 140KM man -> TT 1.8T 180KM man -> S6 C5 4.2 V8 340KM man -> S6 5.2 V10 435KM aut -> A8 D3 4.2 V8 334KM aut
Jest: Vette C6 Ls2 man.
Jest: Vette C6 Ls2 man.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 10 maja 2013, 17:05
- Auto:: Vette C6 LS2
Re: Witam z Lubuskiego :)
no i udalo sie kupic C6 LS2
juz przez chwile mialem mega ochote na Z06 .... ale jednak zdroworozsądkowo i zdrowoportfelowo wyszlo zwykla C6
juz przez chwile mialem mega ochote na Z06 .... ale jednak zdroworozsądkowo i zdrowoportfelowo wyszlo zwykla C6
Bylo: A4 1.9TDI 140KM man -> TT 1.8T 180KM man -> S6 C5 4.2 V8 340KM man -> S6 5.2 V10 435KM aut -> A8 D3 4.2 V8 334KM aut
Jest: Vette C6 Ls2 man.
Jest: Vette C6 Ls2 man.
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 13 gru 2011, 21:30
- Auto:: Corvette C4
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
Re: Witam z Lubuskiego :)
Gratulacje Wstaw jakieś zdjęcia jak możesz
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 10 maja 2013, 17:05
- Auto:: Vette C6 LS2
Re: Witam z Lubuskiego :)
auto bede miec do odbioru 2 lipca czyli wtorek
trzeba teraz zrobic wsyzstkie oplaty itd ...
jak juz bedzie na miejscu to pokaze
trzeba teraz zrobic wsyzstkie oplaty itd ...
jak juz bedzie na miejscu to pokaze
Bylo: A4 1.9TDI 140KM man -> TT 1.8T 180KM man -> S6 C5 4.2 V8 340KM man -> S6 5.2 V10 435KM aut -> A8 D3 4.2 V8 334KM aut
Jest: Vette C6 Ls2 man.
Jest: Vette C6 Ls2 man.
- Lukas134
- Posty: 2928
- Rejestracja: 04 kwie 2012, 18:22
- Auto:: Corvette C4 89 & C6 06
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Witam z Lubuskiego :)
Siemanko Nowak ) gratuluje zakupu Vetty ) masz jakies foto?? ) a8 nadal masz czy juz poszla??:-)
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 10 maja 2013, 17:05
- Auto:: Vette C6 LS2
Re: Witam z Lubuskiego :)
a8 poszla
ja gratuluje Tobie zakupu a8
zdjecia wstawie jak juz bedzie pewne ze jest u mnie bo narazie napisana umowa przedwstepna wraz z zadatkiem
mialem do ciebie pisac na a8team tj pochwalic sie ze mamy podobny zestaw aut ale a8 sprzedana
ja gratuluje Tobie zakupu a8
zdjecia wstawie jak juz bedzie pewne ze jest u mnie bo narazie napisana umowa przedwstepna wraz z zadatkiem
mialem do ciebie pisac na a8team tj pochwalic sie ze mamy podobny zestaw aut ale a8 sprzedana
Bylo: A4 1.9TDI 140KM man -> TT 1.8T 180KM man -> S6 C5 4.2 V8 340KM man -> S6 5.2 V10 435KM aut -> A8 D3 4.2 V8 334KM aut
Jest: Vette C6 Ls2 man.
Jest: Vette C6 Ls2 man.
- Lukas134
- Posty: 2928
- Rejestracja: 04 kwie 2012, 18:22
- Auto:: Corvette C4 89 & C6 06
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Witam z Lubuskiego :)
Szkoda trochę, że poszła bo znaleźć w takim stanie i wyposażeniu to cud ciekawe jaka będzie Twoja reakcja przesiadki z Limuzyny wygodnej do takiej trzęsiawki
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 10 maja 2013, 17:05
- Auto:: Vette C6 LS2
Re: Witam z Lubuskiego :)
mialem twardsze i nizsze auto ) wiec wiem z czym to sie je ...
http://www.autocentrum.pl/?FF=883&car_id=1999767369" onclick="window.open(this.href);return false; <-- zanim mialem A8 D3, S6 C6 i S6 c5, mialem dwie taczki jedna to a4 b5 na 19" a druga to wieksza taczka
czyli TT na 19" z porsche 8.5j przod i 10j tyl oczywiscie 5x130 .... i gwincie KW V3 INOX skreconym na maksa w dol z przodu ( z tylu zostalo z 2cm )
byla tam regulacja sily odbicia, twardosci oraz wysokosci ... i bylo jaknajtwardziej i jak najnizej wiec po probnej jezdzie corvetta stwierdzam ze wcale taka twarda nie jest w serii
co do a8 to fakt .... w PL ciezko bylo znalezc taki rocznik z takim wyposażeniem
fakt faktem ze mialem mocniejsze auta ... ale patrzac na stosunek masy do mocy to corvetta bedzie najwiekszym zapierdalaczem jaki posiadalem ... no i bedzie to moje pierwsze wlasne RWD
wczesniej:
Scirocco 90KM fwd manual
Celica 150KM fwd manual
A4 140KM fwd manual
TT 180KM fwd manual
S6 340KM 4x4 manual
S6 435KM 4x4 automat
A8 334KM 4x4 automat
http://www.autocentrum.pl/?FF=883&car_id=1999767369" onclick="window.open(this.href);return false; <-- zanim mialem A8 D3, S6 C6 i S6 c5, mialem dwie taczki jedna to a4 b5 na 19" a druga to wieksza taczka
czyli TT na 19" z porsche 8.5j przod i 10j tyl oczywiscie 5x130 .... i gwincie KW V3 INOX skreconym na maksa w dol z przodu ( z tylu zostalo z 2cm )
byla tam regulacja sily odbicia, twardosci oraz wysokosci ... i bylo jaknajtwardziej i jak najnizej wiec po probnej jezdzie corvetta stwierdzam ze wcale taka twarda nie jest w serii
co do a8 to fakt .... w PL ciezko bylo znalezc taki rocznik z takim wyposażeniem
fakt faktem ze mialem mocniejsze auta ... ale patrzac na stosunek masy do mocy to corvetta bedzie najwiekszym zapierdalaczem jaki posiadalem ... no i bedzie to moje pierwsze wlasne RWD
wczesniej:
Scirocco 90KM fwd manual
Celica 150KM fwd manual
A4 140KM fwd manual
TT 180KM fwd manual
S6 340KM 4x4 manual
S6 435KM 4x4 automat
A8 334KM 4x4 automat
Bylo: A4 1.9TDI 140KM man -> TT 1.8T 180KM man -> S6 C5 4.2 V8 340KM man -> S6 5.2 V10 435KM aut -> A8 D3 4.2 V8 334KM aut
Jest: Vette C6 Ls2 man.
Jest: Vette C6 Ls2 man.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 10 maja 2013, 17:05
- Auto:: Vette C6 LS2
Re: Witam z Lubuskiego :)
obecnie czekam na fakture, oplacenie akcyzy itd.. oraz wszystkie dokumenty wiec mysle ze do 5 lipca powinna juz byc u mnie zarejestrowana
sprawdzona w carfaxie, na zywo, przejechalem sie w deszczu ... i w sloneczny dzien
sprawdzona w carfaxie, na zywo, przejechalem sie w deszczu ... i w sloneczny dzien
Bylo: A4 1.9TDI 140KM man -> TT 1.8T 180KM man -> S6 C5 4.2 V8 340KM man -> S6 5.2 V10 435KM aut -> A8 D3 4.2 V8 334KM aut
Jest: Vette C6 Ls2 man.
Jest: Vette C6 Ls2 man.
- Nordini
- Toxic Boy
- Posty: 1570
- Rejestracja: 05 cze 2012, 19:04
- Auto:: C5R club coupe/convertible
- Lokalizacja: Piaseczno - Warszawa