Cześć,
jestem na etapie na razie sondowania rynku i modelu ale rozważam zmianę poczciwej MX-5 NA na C4kę.
W garażu stoją zabytkowe Saaby z lat 60tych ale do jazdy "na codzień" szukam czegoś nowszego i wychodzi na to iż C4 z automatem spełnia moje wymagania - jeśli byłaby w budżecie do 50k byłbym bardziej niż zadowolony
Na razie będę czytał i się doszkalał, pewnie z czasem zacznę pytać.
Do zobaczenia.
(Jeszcze bez) C4 z Warszawy
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 wrz 2021, 11:28
- Auto:: C4 88 Cabrio
- Lokalizacja: Warszawa
- WASyL
- Mechanik/Admin
- Posty: 2501
- Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
- Auto:: bmw
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Re: (Jeszcze bez) C4 z Warszawy
Witaj, C4 jest fajnym wozem do jazdy ale ze swoimi problemami. Ja bym wybrał roczniki 92-93 bo nie mają przepływomierza który potrafi napsuć krwi. Roczniki 94-95 mają skrzynię elektroniczną ale już pojawił się przepływomierz. Rocznik 97 odpuść bo tam jest specyficzny komputer którego nie da się programować. Roczniki 92-97 mają optyczny aparat zapłonowy który także może przyprawić i ból głowy. Wczesniejsze roczniki z silnikiem L98 mają sporo niuta z dołu ale zdychają powyżej 4k RPM z racji konstrukcji kolektora dolotowego więc jak jeździsz Miatą to możesz się trochę tym męczyć.
Sent from my S86 using Tapatalk
Sent from my S86 using Tapatalk
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 wrz 2021, 11:28
- Auto:: C4 88 Cabrio
- Lokalizacja: Warszawa
Re: (Jeszcze bez) C4 z Warszawy
Dzięki serdeczne za krótkie kompendium wiedzy.
Co do oczekiwań to są ciut inne niż standardowego posiadacza - na osiągach mi niebardzo zależy... Miatę mam z automatem i jest to idealny samochód do cruisingu (chociaż dość wolnego). C4 ma spełniać to samo zadanie tylko z większym zapasem.
Zdecydowanie bardziej zależy mi na łatwości obsługi niż niebotycznej mocy i z dotychczas przeczytanego internetu wychodziło mi iż moje oczekiwania powinien L98.
Co do oczekiwań to są ciut inne niż standardowego posiadacza - na osiągach mi niebardzo zależy... Miatę mam z automatem i jest to idealny samochód do cruisingu (chociaż dość wolnego). C4 ma spełniać to samo zadanie tylko z większym zapasem.
Zdecydowanie bardziej zależy mi na łatwości obsługi niż niebotycznej mocy i z dotychczas przeczytanego internetu wychodziło mi iż moje oczekiwania powinien L98.
- WASyL
- Mechanik/Admin
- Posty: 2501
- Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
- Auto:: bmw
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Re: (Jeszcze bez) C4 z Warszawy
Jak L98 to bierz roczniki 90-91 bo nie mają przepływomierza, mają aluminiowe głowice, poprawioną skrzynię.
Sent from my S86 using Tapatalk
Sent from my S86 using Tapatalk
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 28 cze 2021, 22:19
Re: (Jeszcze bez) C4 z Warszawy
No witaj. Już chyba z corvette:)