Dzień dobry
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 cze 2020, 21:30
Dzień dobry
Witam
Choruje na C3 chyba od zawsze. Teraz w końcu podjąłem męską decyzję żeby zacząć poważnie interesować się tematem I zbierać pieniądze.
Nie będę raczej wiele pisał na forum póki sam czegoś nie kupię. Raczej będą to pytania laika na które nie znajdę odpowiedzi.
Jakiego modelu szukam?
Do sporadycznych wyjazdów bez celu, do krótkich weekendowych wycieczek z żoną, do patrzenia na nią i cieszenia się życiem.
Mam jakieś tam podstawy w operowaniu narzędziami i wyszukiwaniem informacji w Internecie, więc nie podchodzę do tematu nieuzbrojony
Mogę od siebie zaoferować dla każdego wiele rzeczy związanych z sim racingiem, rzeczami z włókna węglowego I podstawową elektroniką.
Pozdrawiam Was wszystkich!
Choruje na C3 chyba od zawsze. Teraz w końcu podjąłem męską decyzję żeby zacząć poważnie interesować się tematem I zbierać pieniądze.
Nie będę raczej wiele pisał na forum póki sam czegoś nie kupię. Raczej będą to pytania laika na które nie znajdę odpowiedzi.
Jakiego modelu szukam?
Do sporadycznych wyjazdów bez celu, do krótkich weekendowych wycieczek z żoną, do patrzenia na nią i cieszenia się życiem.
Mam jakieś tam podstawy w operowaniu narzędziami i wyszukiwaniem informacji w Internecie, więc nie podchodzę do tematu nieuzbrojony
Mogę od siebie zaoferować dla każdego wiele rzeczy związanych z sim racingiem, rzeczami z włókna węglowego I podstawową elektroniką.
Pozdrawiam Was wszystkich!
-
- Posty: 210
- Rejestracja: 12 lis 2018, 22:13
- Auto:: C7
- Lokalizacja: Białystok
- aro
- Posty: 1744
- Rejestracja: 08 lis 2011, 19:01
- Auto:: Vette '79
- Lokalizacja: Ujazdów
- Kontakt:
Re: Dzień dobry
Właśnie, jakiego modelu szukasz, bo C3 można podzielić z grubsza na 3 style, a tak na prawdę jest ich więcej
Witaj!
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale --> KLIK!!!
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale --> KLIK!!!
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 mar 2020, 22:26
- Auto:: C4 '85, Mitsubishi L200
- Lokalizacja: Malbork
Re: Dzień dobry
Cześć......
Zabawę czas zacząć!
Powodzenia
Zabawę czas zacząć!
Powodzenia
Pozdrawiam
................................................
C4 '85 L98
................................................
C4 '85 L98
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 cze 2020, 21:30
Re: Dzień dobry
Powiem szczerze, że marzy mi się Corvette w raczej małych pieniądzach, która nie jest "maching numbers" z zaniedbanym lakierem ale z ramą w świetnym stanie I najlepiej manualu.
W takiej nie będę miał wyrzutów pomalować ją na czerwono, założyć wydech z boku I kilka nowoczesnych usprawnień (nowe wspomaganie, lepsze hamulce, niezależne zawieszenie z tyłu). To się chyba nazywa restomod?
Chciałbym traktować ją jak kiedyś traktowalem motocykl. Jazdy bez celu, nagrywanie uśmiechu i czasem wycieczka z żoną
W takiej nie będę miał wyrzutów pomalować ją na czerwono, założyć wydech z boku I kilka nowoczesnych usprawnień (nowe wspomaganie, lepsze hamulce, niezależne zawieszenie z tyłu). To się chyba nazywa restomod?
Chciałbym traktować ją jak kiedyś traktowalem motocykl. Jazdy bez celu, nagrywanie uśmiechu i czasem wycieczka z żoną
- Slavo
- Posty: 159
- Rejestracja: 29 paź 2019, 17:29
- Auto:: BMW K1300S, Corvette C6 LS3,
- Lokalizacja: Kaszuby
Re: Dzień dobry
Corvette C3 ma już niezależne zawieszenie w standardzie. To nie jest Ford Mustang.
- aro
- Posty: 1744
- Rejestracja: 08 lis 2011, 19:01
- Auto:: Vette '79
- Lokalizacja: Ujazdów
- Kontakt:
Re: Dzień dobry
no nie jest w 100% niezależne, bo ma resor poprzeczny.
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale --> KLIK!!!
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale --> KLIK!!!
- Slavo
- Posty: 159
- Rejestracja: 29 paź 2019, 17:29
- Auto:: BMW K1300S, Corvette C6 LS3,
- Lokalizacja: Kaszuby
Re: Dzień dobry
Oczywiście, zgadza się. Ale w porównaniu ze sztywnym mostem Mustangów jest ono bardzo niezależne i ma kilka razy mniejsze masy nieresorowane..
- WASyL
- Mechanik/Admin
- Posty: 2501
- Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
- Auto:: bmw
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Re: Dzień dobry
To że ma pióro zamiast sprężyn nie wpływa na to że to jest niezależne zawieszenie bracie. IRS pełną gębą. I to dziwny IRS bo półoś robi za wahacz na raz
Wysłane z mojego Hammer_IRON_3 przy użyciu Tapatalka
- Slavo
- Posty: 159
- Rejestracja: 29 paź 2019, 17:29
- Auto:: BMW K1300S, Corvette C6 LS3,
- Lokalizacja: Kaszuby
Re: Dzień dobry
Skoro sam Wasyl tak twierdzi, to tym bardziej nie ma się co zastanawiać i trza brać C3
- WASyL
- Mechanik/Admin
- Posty: 2501
- Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
- Auto:: bmw
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Re: Dzień dobry
C3 trzeba zawsze brać.Slavo pisze:Skoro sam Wasyl tak twierdzi, to tym bardziej nie ma się co zastanawiać i trza brać C3
Wysłane z mojego Hammer_IRON_3 przy użyciu Tapatalka