Witam jestem Daniel i jestem tu nowy , ale nie znaczy nowicjusz ,
całe życie interesuje się tą prawdziwą motoryzacją z USA i w końcu nadszedł czas aby cos kupić.
Bardzo podobają mi się Corvette C3 i o takiej własnie myślę, wybór padł na ściągnięcie takiego auta z USA,
czy ma ktoś doswiadczenie czy jest to oplacalne czy lepiej np. poszukac w PL , przy kupnie tego modelu na co szczególnie zwrócić uwagę, jak jest z dostepnąscią częsci w PL. zauwazyłem takze ze modele C3 takze miały takjakby kilka podmodeli ,
poprosiłbym o jakies podpowiedzi , sugestie .
pozdrowionka dla wszystkich
Daniel
cześć wszystkim :)
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 31 mar 2018, 17:25
cześć wszystkim :)
Witaj, firm i osób ściągających samochody z USA teraz jest wiele.
Na rynku w PL ofert C3 jest dużo, roczniki i ceny oraz stan każdy.
Wybór rocznika zależy od portfela i możliwości
wykonania prac renowacyjnych. Czym starszy tym droższy. Każdy praktycznie sprowadzony samochód jest do remontu: lakier, uszczelki, hamulce, podłoga, itp. Dokładnie należy obejrzeć ramę, ramkę wokoło
szyby przedniej, podłogę, stan laminatu.
Części dostępne też u Nas i sporo sklepów w USA wysyłających do PL.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Na rynku w PL ofert C3 jest dużo, roczniki i ceny oraz stan każdy.
Wybór rocznika zależy od portfela i możliwości
wykonania prac renowacyjnych. Czym starszy tym droższy. Każdy praktycznie sprowadzony samochód jest do remontu: lakier, uszczelki, hamulce, podłoga, itp. Dokładnie należy obejrzeć ramę, ramkę wokoło
szyby przedniej, podłogę, stan laminatu.
Części dostępne też u Nas i sporo sklepów w USA wysyłających do PL.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- aro
- Posty: 1744
- Rejestracja: 08 lis 2011, 19:01
- Auto:: Vette '79
- Lokalizacja: Ujazdów
- Kontakt:
Re: cześć wszystkim :)
cześć,
Ogólnie C3 można podzielić na:
68-72 coupe i metalowe zderzaki
73-73 coupe i przód plastik tył metal
74-77 coupe i plastikowe zderzaki
78-79 Fastback i stare plastiki
80-82 Fastback i nowe plastiki
Tak jak pisał menio im starsze tym droższe
Ogólnie C3 można podzielić na:
68-72 coupe i metalowe zderzaki
73-73 coupe i przód plastik tył metal
74-77 coupe i plastikowe zderzaki
78-79 Fastback i stare plastiki
80-82 Fastback i nowe plastiki
Tak jak pisał menio im starsze tym droższe
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale --> KLIK!!!
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale --> KLIK!!!
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 31 mar 2018, 17:25
Re: cześć wszystkim :)
Coupe to chyba od 78 wychodziły.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- aro
- Posty: 1744
- Rejestracja: 08 lis 2011, 19:01
- Auto:: Vette '79
- Lokalizacja: Ujazdów
- Kontakt:
Re: cześć wszystkim :)
z czego wiem coupe to krótka szyba, a fastback to długa szyba
EDIT:
Tak na prawdę obydwie są coupe, ale ta od 78 jest nazywana fastbackiem ze względu na szybę
EDIT:
Tak na prawdę obydwie są coupe, ale ta od 78 jest nazywana fastbackiem ze względu na szybę
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale --> KLIK!!!
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale --> KLIK!!!
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 31 mar 2018, 17:25
Re: cześć wszystkim :)
Może tak być
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 31 sty 2020, 18:42
Re: cześć wszystkim :)
Tarantula9 pisze: ↑06 sty 2020, 19:28Witam jestem Daniel i jestem tu nowy , ale nie znaczy nowicjusz ,
całe życie interesuje się tą prawdziwą motoryzacją z USA i w końcu nadszedł czas aby cos kupić.
Bardzo podobają mi się Corvette C3 i o takiej własnie myślę, wybór padł na ściągnięcie takiego auta z USA,
czy ma ktoś doswiadczenie czy jest to oplacalne czy lepiej np. poszukac w PL , przy kupnie tego modelu na co szczególnie zwrócić uwagę, jak jest z dostepnąscią częsci w PL. zauwazyłem takze ze modele C3 takze miały takjakby kilka podmodeli ,
poprosiłbym o jakies podpowiedzi , sugestie .
pozdrowionka dla wszystkich
Daniel
Siemka
Jak interesuję Cię import z USA, to chętnie pomogę i opowiem coś więcej jeśli tylko masz pytania. Ogólnie, to dobrze rozejrzeć się na tamtym rynku, bo tam oczywiście mają tego znacznie więcej, do wyboru do koloru. Może być do kompletnej renowacji, jeżdżąca ale wymagająca trochę pracy lub po renowacji.
Jeśli chodzi o koszta, to dla C3 nie powinny być wysokie, bo to zabytek 30+ więc jesteś zwolniony z większości podatków. Płacisz jedynie 7% VAT od ceny samochodu + transportu po stronie USA. A co do transportu to jest on zależny od lokalizacji, ale od jakiś $900 do $1600. Następnie samochód płynie do portu w Niemczech i tam musisz opłacić VAT + koszty agencji celnej (około 400 euro). I teraz pozostaje już tylko odbiór z portu do Ciebie czyli powiedzmy 1500-2000 zł. I samochód jest Twój Przegląd, rejestracja, fotki na forum i prezentacja przed forumowiczami
Biorąc pod uwagę, że tam Corvette są znacznie tańsze, ostateczna cena z tymi opłatami co opisałem też będzie dobra