Cześć, jestem tu nowy.

Tutaj się witamy :)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
C4Piotr
Posty: 21
Rejestracja: 06 cze 2019, 08:33

Cześć, jestem tu nowy.

Post autor: C4Piotr » 10 lip 2019, 15:51

Cześć, jestem Piotr.
Na punkcie Corvette mam fioła, od roku posiadam C4 z 1990 roku,
poszukuję jakiegoś pasjonata mechanika w okolicy Rybnika.
W upalne dni temperatura oleju i płynu podchodzi pod maximum i auto przechodzi w tryb awaryjny.
Możecie coś pomóc?

Awatar użytkownika
aro
Posty: 1744
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:01
Auto:: Vette '79
Lokalizacja: Ujazdów
Kontakt:

Re: Cześć, jestem tu nowy.

Post autor: aro » 10 lip 2019, 16:00

Miejscowość Gumna - 50 km od Rybnika - masz All American Service prowadzony przez Dominika
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale :( --> KLIK!!!

Awatar użytkownika
C4Piotr
Posty: 21
Rejestracja: 06 cze 2019, 08:33

Re: Cześć, jestem tu nowy.

Post autor: C4Piotr » 10 lip 2019, 17:03

Dzięki bardzo, nie spodziewałem się tak szybkiej reakcji.
Forumowicze wszystkich Corvette łączcie się :)

Awatar użytkownika
Lukas134
Posty: 2928
Rejestracja: 04 kwie 2012, 18:22
Auto:: Corvette C4 89 & C6 06
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Cześć, jestem tu nowy.

Post autor: Lukas134 » 10 lip 2019, 18:49

Witamy
Do jakich temperatur Ci dochodzi olej i płyn w upale?

Awatar użytkownika
C4Piotr
Posty: 21
Rejestracja: 06 cze 2019, 08:33

Re: Cześć, jestem tu nowy.

Post autor: C4Piotr » 10 lip 2019, 20:41

260 stopni F, jak jest taka pogoda do 25st C to jest ok.

Awatar użytkownika
C4Piotr
Posty: 21
Rejestracja: 06 cze 2019, 08:33

Re: Cześć, jestem tu nowy.

Post autor: C4Piotr » 10 lip 2019, 20:43

Już jestem z Dominikiem umówiony na sobotę, dam znać jak poszło. Jeszcze raz dzięki za namiar.

Awatar użytkownika
C4Piotr
Posty: 21
Rejestracja: 06 cze 2019, 08:33

Re: Cześć, jestem tu nowy.

Post autor: C4Piotr » 02 lis 2019, 19:45

W koncu ogarnięte, Dominik to gość, który zaczyna od najprostszych rozwiązań, ale robote robi.
Lista rzeczy ktore byly zrobione:
demontaż góry silnika, naprawa kolektorów wydechowych, wymiana uszczelek pod głowicami, usunięcie EGR oraz AIR
obróbka i sprawdzenie szczelności głowic
mocowanie rolki uszczelki głowic
komplet uszczelek kolektora dolotowego
przeprogramowanie ECM czujnik spalania stukowego
Moze w przyszłym sezonie troche wiecej naciesze sie.
Jak by ktos mial licznik z 90 roku to chetnie kupię, w moim obrotomierz wariuje.



Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
aro
Posty: 1744
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:01
Auto:: Vette '79
Lokalizacja: Ujazdów
Kontakt:

Re: Cześć, jestem tu nowy.

Post autor: aro » 04 lis 2019, 08:25

najprostsze rozwiązania są najlepsze ;)
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale :( --> KLIK!!!

Awatar użytkownika
vette
Posty: 252
Rejestracja: 09 lis 2011, 15:14
Auto:: C4 35th #1179
Lokalizacja: Floryda

Re: Cześć, jestem tu nowy.

Post autor: vette » 05 lis 2019, 17:28

Witaj :)

ODPOWIEDZ