Witam i przepraszam
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 05 lut 2015, 19:42
- Auto:: Vetka C3 78 Silver An , Mustang 65 V8
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Re: Witam i przepraszam
Projekt zajefajny!!!!!!! Przy sztywnosci c4 i tych parametrach motoru bedzie super zestaw. Jak możesz to informuj o postepach,jeżeli nie ogólnie to na pw. Jeżeli potrzebujesz jakichś porad lub czegokolwiek to też pw. Coś tam wiem n/t budowy autek i swapów.Zresztą wszystko da się zrobić w granicy rozsądku.
Ps. Klasyki Vette to C1-C3 i tego sie trzymać Później to ociosane kliny Tak mi powiedział kumpel z firmy Keystone Corvette,a jest On dla mnie autorytetem jeżeli chodzi o Vetki. Chłop od 30 lat tylko i wyłącznie siedzi w Vetkach. Więc co dla Nas jest sufitem,to dla Niego jest podłogą.
Pzdr i dozo w sobotę. Wpadnę na chwilke C3 78 Silver Ann.
Ps. Klasyki Vette to C1-C3 i tego sie trzymać Później to ociosane kliny Tak mi powiedział kumpel z firmy Keystone Corvette,a jest On dla mnie autorytetem jeżeli chodzi o Vetki. Chłop od 30 lat tylko i wyłącznie siedzi w Vetkach. Więc co dla Nas jest sufitem,to dla Niego jest podłogą.
Pzdr i dozo w sobotę. Wpadnę na chwilke C3 78 Silver Ann.
- aro
- Posty: 1744
- Rejestracja: 08 lis 2011, 19:01
- Auto:: Vette '79
- Lokalizacja: Ujazdów
- Kontakt:
Re: Witam i przepraszam
co za różnica który samochód dla kogo jest klasykiem... właściciel Forda T powie, że C2 to nowoczesny samochód, który nie jest jeszcze klasykiem, bo nie jeździ na drewnianych kołach...
argument ile wyprodukowano Corvette w odniesieniu do Polski jest po prostu śmieszny. w Polsce jest jakiś setny promil z tych cyferek.
wkładanie silnika BMW do C4 to mega kupa. Koniec i kropka.
argument ile wyprodukowano Corvette w odniesieniu do Polski jest po prostu śmieszny. w Polsce jest jakiś setny promil z tych cyferek.
wkładanie silnika BMW do C4 to mega kupa. Koniec i kropka.
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale --> KLIK!!!
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale --> KLIK!!!
-
- Posty: 167
- Rejestracja: 14 sty 2013, 14:58
Re: Witam i przepraszam
No dokładnie zwłaszcza że w c4 jest silnik v8, są też w gm inne, nowsze ls, trochę kwadratura koła wkładać silnik z bmw do corvetty.wkładanie silnika BMW do C4 to mega kupa. Koniec i kropka.
Jeżeli dla Ciebie silnik bmw jest popularny i ścieżki przeróbek są przetartesilnik z BMW jest bardzo popularny i ścieżki przeróbek przetarte
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... =0&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
To nie wiem co powiedzieć o silnikach gm http://www.jegs.com/c/LS-LT/10015/10002/-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Do bmw jest nawet problem z chipem o innych rzeczach nie wspominając, a popularny to on jest bo bmw jest popularne.
- cadillac46
- Posty: 1057
- Rejestracja: 11 lis 2013, 22:49
- Lokalizacja: Brzeg
Re: Witam i przepraszam
Klasyk, czy nie, wg mnie szkoda "niszczyć" taki samochód.
Przerób Tico, to będzie coś
Przerób Tico, to będzie coś
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 20 paź 2014, 15:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Witam i przepraszam
Z tego co wyczytałem to kolega ma budę c4 bez silnika i napęd z bmw bez budy, więc tu raczej nie ma opcji kupienia LS1-2-3, bo to kosztuje. To nie jest niszczenie tylko ratowanie budy, która może iść na części lub na złom. Ciekawy projekt - kibicuję. Jest kilka problemów: Corvette jest transaxle: silnik z przodu, skrzynia z tyłu - zestawem z BMW zniszczysz rozkład masy, nie wiem czy zmieści Ci się ta skrzynia za silnikiem, nie wiem czy silnik zmieści się pod maską (small blocki chevy są bardzo kompaktowe). Jako baza do driftu słaba, nikt tym nie driftuje (chyba, że mówimy o okazjonalnym boku na mieście czy torze) - Corvette łatwo się obraca, słaby skręt, brak części - przy upalaniu jednak będzie coś padać, wyjdzie drogo. Lepiej kup inną budę RWD, jakieś BMW/Nissana, ale jak masz kasę i chcesz zrobić coś innego/ciekawego super.
-
- Posty: 167
- Rejestracja: 14 sty 2013, 14:58
Re: Witam i przepraszam
tak, ale od c5 wzwyżCorvette jest transaxle
- zietek
- Posty: 1746
- Rejestracja: 09 lis 2011, 14:51
- Auto:: corvette C4
- Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
- Kontakt:
Re: Witam i przepraszam
dziadowskibicz pisze:tak, ale od c5 wzwyżCorvette jest transaxle
dokladnie
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 21 lip 2014, 21:10
- Auto:: Corvette C5
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Witam i przepraszam
Wyłączam się z tej dyskusji, bo parę osób poziomem swoich wypowiedzi skutecznie wyleczyło mnie z udzielania się na tym forum.
Nawet mi się nie chce odnosić do poszczególnych postów... a wystarczyło czytać ze zrozumieniem.
Nawet mi się nie chce odnosić do poszczególnych postów... a wystarczyło czytać ze zrozumieniem.
- aro
- Posty: 1744
- Rejestracja: 08 lis 2011, 19:01
- Auto:: Vette '79
- Lokalizacja: Ujazdów
- Kontakt:
Re: Witam i przepraszam
Nikt nie zmusza do pisania na forum.
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale --> KLIK!!!
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale --> KLIK!!!
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 kwie 2015, 09:25
Re: Witam i przepraszam
Pewnie, że nikt nie zmusza do pisania na forum.
OK napisałem, zdejmijcie już tę lufę z mojej skroni.
SZAMBA
OK napisałem, zdejmijcie już tę lufę z mojej skroni.
SZAMBA
Ostatnio zmieniony 25 cze 2015, 14:52 przez johnybastard, łącznie zmieniany 1 raz.
- zietek
- Posty: 1746
- Rejestracja: 09 lis 2011, 14:51
- Auto:: corvette C4
- Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
- Kontakt:
Re: Witam i przepraszam
johnybastard pisze:Pewnie, że nikt nie zmusza do pisania na forum.
OK napisałem, zdejmijcie już tę lufę z mojej skroni.
skad ty zes sie urwal? odgrzebujesz stare tematy, witasz sie w kazdym, moze w odpowiednim dziale bys napisal co cie tu sprowadza,