Witam i przepraszam

Tutaj się witamy :)
Suchy95
Posty: 14
Rejestracja: 05 lut 2015, 19:42
Auto:: Vetka C3 78 Silver An , Mustang 65 V8
Lokalizacja: Solec Kujawski

Re: Witam i przepraszam

Post autor: Suchy95 » 27 kwie 2015, 05:54

Projekt zajefajny!!!!!!! Przy sztywnosci c4 i tych parametrach motoru bedzie super zestaw. Jak możesz to informuj o postepach,jeżeli nie ogólnie to na pw. Jeżeli potrzebujesz jakichś porad lub czegokolwiek to też pw. Coś tam wiem n/t budowy autek i swapów.Zresztą wszystko da się zrobić w granicy rozsądku.

Ps. Klasyki Vette to C1-C3 i tego sie trzymać :lol: Później to ociosane kliny :lol: Tak mi powiedział kumpel z firmy Keystone Corvette,a jest On dla mnie autorytetem jeżeli chodzi o Vetki. Chłop od 30 lat tylko i wyłącznie siedzi w Vetkach. Więc co dla Nas jest sufitem,to dla Niego jest podłogą.
Pzdr i dozo w sobotę. Wpadnę na chwilke C3 78 Silver Ann.

Awatar użytkownika
aro
Posty: 1744
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:01
Auto:: Vette '79
Lokalizacja: Ujazdów
Kontakt:

Re: Witam i przepraszam

Post autor: aro » 27 kwie 2015, 08:23

co za różnica który samochód dla kogo jest klasykiem... właściciel Forda T powie, że C2 to nowoczesny samochód, który nie jest jeszcze klasykiem, bo nie jeździ na drewnianych kołach...
argument ile wyprodukowano Corvette w odniesieniu do Polski jest po prostu śmieszny. w Polsce jest jakiś setny promil z tych cyferek.
wkładanie silnika BMW do C4 to mega kupa. Koniec i kropka.
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale :( --> KLIK!!!

dziadowskibicz
Posty: 167
Rejestracja: 14 sty 2013, 14:58

Re: Witam i przepraszam

Post autor: dziadowskibicz » 27 kwie 2015, 10:19

wkładanie silnika BMW do C4 to mega kupa. Koniec i kropka.
No dokładnie :( zwłaszcza że w c4 jest silnik v8, są też w gm inne, nowsze ls, trochę kwadratura koła wkładać silnik z bmw do corvetty.
silnik z BMW jest bardzo popularny i ścieżki przeróbek przetarte
Jeżeli dla Ciebie silnik bmw jest popularny i ścieżki przeróbek są przetarte
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... =0&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
To nie wiem co powiedzieć o silnikach gm http://www.jegs.com/c/LS-LT/10015/10002/-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Do bmw jest nawet problem z chipem o innych rzeczach nie wspominając, a popularny to on jest bo bmw jest popularne.

Awatar użytkownika
cadillac46
Posty: 1057
Rejestracja: 11 lis 2013, 22:49
Lokalizacja: Brzeg

Re: Witam i przepraszam

Post autor: cadillac46 » 27 kwie 2015, 10:27

Klasyk, czy nie, wg mnie szkoda "niszczyć" taki samochód.
Przerób Tico, to będzie coś ;)

h8r
Posty: 101
Rejestracja: 20 paź 2014, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: Witam i przepraszam

Post autor: h8r » 27 kwie 2015, 15:06

Z tego co wyczytałem to kolega ma budę c4 bez silnika i napęd z bmw bez budy, więc tu raczej nie ma opcji kupienia LS1-2-3, bo to kosztuje. To nie jest niszczenie tylko ratowanie budy, która może iść na części lub na złom. Ciekawy projekt - kibicuję. Jest kilka problemów: Corvette jest transaxle: silnik z przodu, skrzynia z tyłu - zestawem z BMW zniszczysz rozkład masy, nie wiem czy zmieści Ci się ta skrzynia za silnikiem, nie wiem czy silnik zmieści się pod maską (small blocki chevy są bardzo kompaktowe). Jako baza do driftu słaba, nikt tym nie driftuje (chyba, że mówimy o okazjonalnym boku na mieście czy torze) - Corvette łatwo się obraca, słaby skręt, brak części - przy upalaniu jednak będzie coś padać, wyjdzie drogo. Lepiej kup inną budę RWD, jakieś BMW/Nissana, ale jak masz kasę i chcesz zrobić coś innego/ciekawego super. :)

dziadowskibicz
Posty: 167
Rejestracja: 14 sty 2013, 14:58

Re: Witam i przepraszam

Post autor: dziadowskibicz » 27 kwie 2015, 15:37

Corvette jest transaxle
tak, ale od c5 ;) wzwyż

Awatar użytkownika
zietek
Posty: 1746
Rejestracja: 09 lis 2011, 14:51
Auto:: corvette C4
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Kontakt:

Re: Witam i przepraszam

Post autor: zietek » 27 kwie 2015, 17:42

dziadowskibicz pisze:
Corvette jest transaxle
tak, ale od c5 ;) wzwyż

dokladnie

radar
Posty: 41
Rejestracja: 21 lip 2014, 21:10
Auto:: Corvette C5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Witam i przepraszam

Post autor: radar » 27 kwie 2015, 19:58

Wyłączam się z tej dyskusji, bo parę osób poziomem swoich wypowiedzi skutecznie wyleczyło mnie z udzielania się na tym forum.
Nawet mi się nie chce odnosić do poszczególnych postów... a wystarczyło czytać ze zrozumieniem.

Awatar użytkownika
aro
Posty: 1744
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:01
Auto:: Vette '79
Lokalizacja: Ujazdów
Kontakt:

Re: Witam i przepraszam

Post autor: aro » 28 kwie 2015, 08:11

Nikt nie zmusza do pisania na forum.
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale :( --> KLIK!!!

johnybastard
Posty: 5
Rejestracja: 24 kwie 2015, 09:25

Re: Witam i przepraszam

Post autor: johnybastard » 28 kwie 2015, 10:24

Pewnie, że nikt nie zmusza do pisania na forum.
OK napisałem, zdejmijcie już tę lufę z mojej skroni.


SZAMBA
Ostatnio zmieniony 25 cze 2015, 14:52 przez johnybastard, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
zietek
Posty: 1746
Rejestracja: 09 lis 2011, 14:51
Auto:: corvette C4
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Kontakt:

Re: Witam i przepraszam

Post autor: zietek » 28 kwie 2015, 13:39

johnybastard pisze:Pewnie, że nikt nie zmusza do pisania na forum.
OK napisałem, zdejmijcie już tę lufę z mojej skroni.

skad ty zes sie urwal? odgrzebujesz stare tematy, witasz sie w kazdym, moze w odpowiednim dziale bys napisal co cie tu sprowadza,

ODPOWIEDZ