Witam i liczę, że pomożecie :)

Tutaj się witamy :)
Awatar użytkownika
zietek
Posty: 1746
Rejestracja: 09 lis 2011, 14:51
Auto:: corvette C4
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Kontakt:

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: zietek » 26 paź 2014, 20:36

kapitalka czy co?? szlif walu? nowe panewki, pierscienie?

Drzewo
Posty: 73
Rejestracja: 25 paź 2014, 10:46

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Drzewo » 26 paź 2014, 21:06

zietek pisze:kapitalka czy co?? szlif walu? nowe panewki, pierscienie?
Jutro napisze co było robione. Dla mnie kapitalka to nowe panewki, pierścienie, remont głowicy.
Auto dodatkowo dostało nową pompę oleju, która jest wydajniejsza niż seryjna.

Chłopaki, powiedzcie czy znacie tą corvette:
https://www.youtube.com/watch?v=oFTPOpbAAqU" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Lopez
Posty: 987
Rejestracja: 24 lis 2013, 15:57
Lokalizacja: Włocławek

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Lopez » 27 paź 2014, 08:08

Drzewo pisze:
zietek pisze:kapitalka czy co?? szlif walu? nowe panewki, pierscienie?
Jutro napisze co było robione. Dla mnie kapitalka to nowe panewki, pierścienie, remont głowicy.
Auto dodatkowo dostało nową pompę oleju, która jest wydajniejsza niż seryjna.

Chłopaki, powiedzcie czy znacie tą corvette:
https://www.youtube.com/watch?v=oFTPOpbAAqU" onclick="window.open(this.href);return false;
Znamy, kolega ją oglądał.

Awatar użytkownika
tomi_b
Posty: 137
Rejestracja: 30 lis 2013, 19:49
Auto:: Vette C6 2006; X3 2004

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: tomi_b » 27 paź 2014, 10:06

Lopez pisze:
Drzewo pisze:
zietek pisze:kapitalka czy co?? szlif walu? nowe panewki, pierscienie?
Jutro napisze co było robione. Dla mnie kapitalka to nowe panewki, pierścienie, remont głowicy.
Auto dodatkowo dostało nową pompę oleju, która jest wydajniejsza niż seryjna.

Chłopaki, powiedzcie czy znacie tą corvette:
https://www.youtube.com/watch?v=oFTPOpbAAqU" onclick="window.open(this.href);return false;
Znamy, kolega ją oglądał.
Nie wiem czy o mnie chodzi, ale czuję się wywołany do tablicy :)
Byłem, widziałem, jeździłem. Autko miało parę mankamentów, wymagało nieco wkładu w mechanikę i detale wizualne. Poza tym, bestia niesamowita - ciężko porównywać ze zwykłą C6. Nie wziąłem ze względu na to, że szukałem Vette bez dodatkowych inwestycji. Dla kogoś kto ma trochę czasu i chęci to super opcja. Do dzisiaj zastanawiam się, czy dobrze zrobiłem odpuszczając... i wspominam to wciskanie w fotel :)

Awatar użytkownika
Lopez
Posty: 987
Rejestracja: 24 lis 2013, 15:57
Lokalizacja: Włocławek

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Lopez » 27 paź 2014, 14:17

tomi_b pisze:
Nie wiem czy o mnie chodzi, ale czuję się wywołany do tablicy :)
Byłem, widziałem, jeździłem. Autko miało parę mankamentów, wymagało nieco wkładu w mechanikę i detale wizualne. Poza tym, bestia niesamowita - ciężko porównywać ze zwykłą C6. Nie wziąłem ze względu na to, że szukałem Vette bez dodatkowych inwestycji. Dla kogoś kto ma trochę czasu i chęci to super opcja. Do dzisiaj zastanawiam się, czy dobrze zrobiłem odpuszczając... i wspominam to wciskanie w fotel :)
Dokładnie o Ciebie mi chodziło. :) To ta vette jest nadal na sprzedaż? Dawno jej już nie widziałem.

Awatar użytkownika
tomi_b
Posty: 137
Rejestracja: 30 lis 2013, 19:49
Auto:: Vette C6 2006; X3 2004

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: tomi_b » 27 paź 2014, 16:11

Lopez pisze:
tomi_b pisze:
Nie wiem czy o mnie chodzi, ale czuję się wywołany do tablicy :)
Byłem, widziałem, jeździłem. Autko miało parę mankamentów, wymagało nieco wkładu w mechanikę i detale wizualne. Poza tym, bestia niesamowita - ciężko porównywać ze zwykłą C6. Nie wziąłem ze względu na to, że szukałem Vette bez dodatkowych inwestycji. Dla kogoś kto ma trochę czasu i chęci to super opcja. Do dzisiaj zastanawiam się, czy dobrze zrobiłem odpuszczając... i wspominam to wciskanie w fotel :)
Dokładnie o Ciebie mi chodziło. :) To ta vette jest nadal na sprzedaż? Dawno jej już nie widziałem.
Też dawno jej nie widziałem. Przez chwilę była na allegro za 90k?? Po tym już jej nie widziałem, zakładałem że zeszła jak świeża bułeczka.

Awatar użytkownika
Pafu
Z06 Addicted
Posty: 1884
Rejestracja: 05 lip 2012, 08:10
Auto:: C6 Z06 BLACK LSX
Kontakt:

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Pafu » 27 paź 2014, 17:02

Seba pisze:witaj jakoś dziwnie znajoma Ksywa :twisted: :twisted:

Pafu chyba chciał swoja sprzedać
Chciał ale już nie chce :D

3genpio
Posty: 26
Rejestracja: 03 lip 2014, 21:50

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: 3genpio » 28 paź 2014, 09:58

Powitać.
Panowie a jak to jest w końcu z tymi pękającymi sprężynami zaworowymi w LS7? myślałem że to głośna akcja była.......

Awatar użytkownika
WASyL
Mechanik/Admin
Posty: 2501
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
Auto:: bmw
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: WASyL » 28 paź 2014, 11:18

była ale tylko w jednym roczniku, potem je wymienili, każdy kto ma ten rocznik z wadliwymi może zrobić akcję serwisową w salonach Chevroleta

pzdr

Drzewo
Posty: 73
Rejestracja: 25 paź 2014, 10:46

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Drzewo » 28 paź 2014, 22:33

Przepraszam, że dopiero dzisiaj, miałem napisać co było robione w srebrnej. Byłem dzisiaj u Doktora i był kolega ze srebrnej. Dowiedziałem się, że w silniku był problem ze smarowaniem, ciśnienie oleju było słabe. Do wymiany poszły panewki, udało się uratować wał, pierścienie, pompa oleju itp. Na silnik jest gwarancja Doktora.

Ktoś pisał, że 100tys km to dużo jak na vette. W dniu dzisiejszym było u Mariusza kilka aut (w tym jedna dobrze znana czarna corvetta :D ) i wcale nie wyglądały lepiej od tej srebrnej. Ważne jak kto dbał o auto ;) Czyli reasumując jest szansa kupić zdrową corvette w bardzo dobrym stanie za kwotę bliżej 100tys pln :) Oczywiście nie jest to zasadą, ale wiem, że się da :D

Otrzymałem już kilka ofert zakupu. Może ktoś dorzuci coś jeszcze?

Awatar użytkownika
Pafu
Z06 Addicted
Posty: 1884
Rejestracja: 05 lip 2012, 08:10
Auto:: C6 Z06 BLACK LSX
Kontakt:

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Pafu » 28 paź 2014, 22:48

Drzewo pisze:Przepraszam, że dopiero dzisiaj, miałem napisać co było robione w srebrnej. Byłem dzisiaj u Doktora i był kolega ze srebrnej. Dowiedziałem się, że w silniku był problem ze smarowaniem, ciśnienie oleju było słabe. Do wymiany poszły panewki, udało się uratować wał, pierścienie, pompa oleju itp. Na silnik jest gwarancja Doktora.

Ktoś pisał, że 100tys km to dużo jak na vette. W dniu dzisiejszym było u Mariusza kilka aut (w tym jedna dobrze znana czarna corvetta :D ) i wcale nie wyglądały lepiej od tej srebrnej. Ważne jak kto dbał o auto ;) Czyli reasumując jest szansa kupić zdrową corvette w bardzo dobrym stanie za kwotę bliżej 100tys pln :) Oczywiście nie jest to zasadą, ale wiem, że się da :D

Otrzymałem już kilka ofert zakupu. Może ktoś dorzuci coś jeszcze?

Wybierz z tych ofert które już dostałeś ;)

A no i jakby co to jest w Czestochowie do kupienia czerwona C6 Z06 ... właściciel mówi że jest słabe ciśnienie ale tylko na jednym cylindrze...

Jak patrzysz z perespektywy uniesionego na podnośniku samochodu to rzeczywiście Vetty są podobne ...no i ja tak bardzo chcesz porównać tą sredrną do mojej to zapraszam - jutro dobieram auto od Dr.Vette - pokążę Ci na S-ce jaka jest różnica nie tylko w wygladzie :D

Drzewo
Posty: 73
Rejestracja: 25 paź 2014, 10:46

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Drzewo » 28 paź 2014, 23:38

Pafu pisze:
Drzewo pisze:Przepraszam, że dopiero dzisiaj, miałem napisać co było robione w srebrnej. Byłem dzisiaj u Doktora i był kolega ze srebrnej. Dowiedziałem się, że w silniku był problem ze smarowaniem, ciśnienie oleju było słabe. Do wymiany poszły panewki, udało się uratować wał, pierścienie, pompa oleju itp. Na silnik jest gwarancja Doktora.

Ktoś pisał, że 100tys km to dużo jak na vette. W dniu dzisiejszym było u Mariusza kilka aut (w tym jedna dobrze znana czarna corvetta :D ) i wcale nie wyglądały lepiej od tej srebrnej. Ważne jak kto dbał o auto ;) Czyli reasumując jest szansa kupić zdrową corvette w bardzo dobrym stanie za kwotę bliżej 100tys pln :) Oczywiście nie jest to zasadą, ale wiem, że się da :D

Otrzymałem już kilka ofert zakupu. Może ktoś dorzuci coś jeszcze?

Wybierz z tych ofert które już dostałeś ;)

A no i jakby co to jest w Czestochowie do kupienia czerwona C6 Z06 ... właściciel mówi że jest słabe ciśnienie ale tylko na jednym cylindrze...

Jak patrzysz z perespektywy uniesionego na podnośniku samochodu to rzeczywiście Vetty są podobne ...no i ja tak bardzo chcesz porównać tą sredrną do mojej to zapraszam - jutro dobieram auto od Dr.Vette - pokążę Ci na S-ce jaka jest różnica nie tylko w wygladzie :D
Pafu, Twoje auto jest bardzo ładne, wręcz idealne. Ale proszę Ciebie zrozum, że ta srebrna wcale nie jest gorsza od Twojej ;) W dodatku nie ma sensu porównywać ich na S-ce, można wrzucić pomiary z RL :D :D
Aha i nie porównywałem ich ze spodu, a od zewnątrz :)

Jesteś pewien, że na S-ce Twoja Vetta będzie lepsza? Co nie zmienia faktu, że czarna corvetta robi mega wrażenie, przynajmniej zewnętrzne ;)

Awatar użytkownika
Pafu
Z06 Addicted
Posty: 1884
Rejestracja: 05 lip 2012, 08:10
Auto:: C6 Z06 BLACK LSX
Kontakt:

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Pafu » 29 paź 2014, 08:03

Ustaw się to zobaczysz... seria w C6 Z06 to 450-470kM ... w mojej jest ich ok.100kM więcej - zobaczysz jaka będzie różnica na S-ce ;-)

Drzewo
Posty: 73
Rejestracja: 25 paź 2014, 10:46

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Drzewo » 29 paź 2014, 09:15

Pafu pisze:Ustaw się to zobaczysz... seria w C6 Z06 to 450-470kM ... w mojej jest ich ok.100kM więcej - zobaczysz jaka będzie różnica na S-ce ;-)

Pafu, masz gdzieś film z tacho jak Twoja jeździ?

Awatar użytkownika
Patryk
Posty: 1431
Rejestracja: 14 sty 2013, 10:10

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Patryk » 29 paź 2014, 11:03

Drzewo pisze:Przepraszam, że dopiero dzisiaj, miałem napisać co było robione w srebrnej. Byłem dzisiaj u Doktora i był kolega ze srebrnej. Dowiedziałem się, że w silniku był problem ze smarowaniem, ciśnienie oleju było słabe. Do wymiany poszły panewki, udało się uratować wał, pierścienie, pompa oleju itp. Na silnik jest gwarancja Doktora.

Ktoś pisał, że 100tys km to dużo jak na vette. W dniu dzisiejszym było u Mariusza kilka aut (w tym jedna dobrze znana czarna corvetta :D ) i wcale nie wyglądały lepiej od tej srebrnej. Ważne jak kto dbał o auto ;) Czyli reasumując jest szansa kupić zdrową corvette w bardzo dobrym stanie za kwotę bliżej 100tys pln :) Oczywiście nie jest to zasadą, ale wiem, że się da :D

Otrzymałem już kilka ofert zakupu. Może ktoś dorzuci coś jeszcze?
Obrazek

Jeszcze dużo przed tobą :lol:

Co za głupota ze 100 000 km to dużo na vette. Ja swoją zrobiłem 60 tyś. i lepiej wygląda w środku niż drugą co mam z przebiegiem 55 tyś.
Auta weekendowe czasami dostają większy wycisk niż te jeżdżone na co dzień z przebiegiem nabitym na trasach.

Awatar użytkownika
Pafu
Z06 Addicted
Posty: 1884
Rejestracja: 05 lip 2012, 08:10
Auto:: C6 Z06 BLACK LSX
Kontakt:

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Pafu » 29 paź 2014, 17:07

Patryk na LS2/LS3 przebieg ponad 100 tys km to może i nic ... na aluminiowy blok LS7 to już sporo - poczytaj US forum i opinie na nim o takich przebiegach.

Gwarantuję Ci np że w US niewiele warsztatów podejmie się większych modów silnika jeśli dostanie samochód z takim przebiegiem i musi dać na swoją robotę gwarancję .

Largo
Posty: 171
Rejestracja: 24 sty 2013, 10:27
Auto:: Corvette C6 LS2
Lokalizacja: Kraków

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Largo » 07 lis 2014, 17:35

Pafu pisze:Patryk na LS2/LS3 przebieg ponad 100 tys km to może i nic ... na aluminiowy blok LS7 to już sporo - poczytaj US forum i opinie na nim o takich przebiegach.

Gwarantuję Ci np że w US niewiele warsztatów podejmie się większych modów silnika jeśli dostanie samochód z takim przebiegiem i musi dać na swoją robotę gwarancję .
Skoro LS7 taki awaryjny to skąd taki popęd na niego? ;-) Nie wierzę, że remont co 100k dla większości z Was jest tak opłacalny, więc co dokładnie tak ten silnik dyskwalifikuje?
To takie pytanie w ramach poszerzenia informacji na temat konkretnego modelu ;-)

Awatar użytkownika
Pafu
Z06 Addicted
Posty: 1884
Rejestracja: 05 lip 2012, 08:10
Auto:: C6 Z06 BLACK LSX
Kontakt:

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Pafu » 07 lis 2014, 18:25

Largo pisze:
Pafu pisze:Patryk na LS2/LS3 przebieg ponad 100 tys km to może i nic ... na aluminiowy blok LS7 to już sporo - poczytaj US forum i opinie na nim o takich przebiegach.

Gwarantuję Ci np że w US niewiele warsztatów podejmie się większych modów silnika jeśli dostanie samochód z takim przebiegiem i musi dać na swoją robotę gwarancję .
Skoro LS7 taki awaryjny to skąd taki popęd na niego? ;-) Nie wierzę, że remont co 100k dla większości z Was jest tak opłacalny, więc co dokładnie tak ten silnik dyskwalifikuje?
To takie pytanie w ramach poszerzenia informacji na temat konkretnego modelu ;-)


To jeden z największych dostępnych na rynku wolnossaków , dający mega dzwięk i moc - lekki i podatny pod modyfikacje które nie kosztuja olbrzymie kwoty ;-)
A że awaryjny to... jak nie ryzykujesz to nie jezdzisz :lol:

moniczka
Posty: 5
Rejestracja: 17 lut 2015, 15:19

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: moniczka » 18 lut 2015, 09:49

aha vetta to znaczy corvetta? :) A czy jest jakiś "najlepszy" rocznik dla vetty i jak silnik wybierać. Szukam czegoś dla siebie. Pozdrawiam Monia

moniczka
Posty: 5
Rejestracja: 17 lut 2015, 15:19

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: moniczka » 18 lut 2015, 09:53

Mąż przesłał mi jakiś taki link i zalicytował szaleniec jeden http://www.dawro.pl/?module=licytacje_ofertowe&id=9353" onclick="window.open(this.href);return false; :) jestem wniebowzięta, przeglądałam wycenę i tam jest pełno zdjęć. Trochę miejscami zaniedbana, ale musicie mi doradzić ile za taką corvette można dać? Czekam na jakaś odpowiedź. Żeby nie okazało się ze to jakiś bubel.

ODPOWIEDZ