C7 Z06 Geometria Kół

Opinie na temat warsztatów i mechaników.
ODPOWIEDZ
metric
Posty: 6
Rejestracja: 29 sty 2019, 23:14

C7 Z06 Geometria Kół

Post autor: metric » 04 maja 2019, 16:51

Cześć

Czy ktoś przerabiał temat ustawiania geometrii kol w C7 Z06? Mi dzisiaj nie byli w stanie ustawic pochylenia kol z tylu - krecili srubami, wahacze sie wsuwaly i wysuwaly, ale nic im to nie dawalo. Tlumaczylem przed wjazdem ze trzeba do tego specjalne urzadzenie, ale jak to bywa oni sa madrzejsi i twierdzili ze sobie poradza ...

Opis ustawiania jest tutaj: https://www.corvetteforum.com/forums/c7 ... tment.html

Czy ktos wie gdzie sobie poradza z tematem? Najlepiej woj. Lubelskie, ale jak bedzie trzeba to podjade i dalej.

Dzieki

Kubek_KSJZ
Posty: 266
Rejestracja: 19 sie 2015, 22:05

Re: C7 Z06 Geometria Kół

Post autor: Kubek_KSJZ » 04 maja 2019, 17:16

metric pisze:Cześć

Czy ktoś przerabiał temat ustawiania geometrii kol w C7 Z06? Mi dzisiaj nie byli w stanie ustawic pochylenia kol z tylu - krecili srubami, wahacze sie wsuwaly i wysuwaly, ale nic im to nie dawalo. Tlumaczylem przed wjazdem ze trzeba do tego specjalne urzadzenie, ale jak to bywa oni sa madrzejsi i twierdzili ze sobie poradza ...

Opis ustawiania jest tutaj: https://www.corvetteforum.com/forums/c7 ... tment.html

Czy ktos wie gdzie sobie poradza z tematem? Najlepiej woj. Lubelskie, ale jak bedzie trzeba to podjade i dalej.

Dzieki
Z tego co widze na ilustracjach to analogicznie jak w c5/6, robi sie
to srubami mocujacymi dolny wahacz (camber) i normalnie drazki (toe), nie sa do tego potrzebne zadne dodatkowe narzedzia


Awatar użytkownika
WASyL
Mechanik/Admin
Posty: 2501
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
Auto:: bmw
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Re: C7 Z06 Geometria Kół

Post autor: WASyL » 04 maja 2019, 17:27

metric pisze:Cześć

Czy ktoś przerabiał temat ustawiania geometrii kol w C7 Z06? Mi dzisiaj nie byli w stanie ustawic pochylenia kol z tylu - krecili srubami, wahacze sie wsuwaly i wysuwaly, ale nic im to nie dawalo. Tlumaczylem przed wjazdem ze trzeba do tego specjalne urzadzenie, ale jak to bywa oni sa madrzejsi i twierdzili ze sobie poradza ...

Opis ustawiania jest tutaj: https://www.corvetteforum.com/forums/c7 ... tment.html

Czy ktos wie gdzie sobie poradza z tematem? Najlepiej woj. Lubelskie, ale jak bedzie trzeba to podjade i dalej.

Dzieki
Norma, seria ma za mało regulacji na drążku i trzeba je przerabiać na styl jak w C5/C6, częściowo kąt możesz ogarnąć podkładkami pod wahacze górne.

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka


metric
Posty: 6
Rejestracja: 29 sty 2019, 23:14

Re: C7 Z06 Geometria Kół

Post autor: metric » 04 maja 2019, 17:33

Dzieki

Okazalo sie ze po prostu warsztat nie ogarnial.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 386
Rejestracja: 23 sie 2015, 08:28
Auto:: C5Z06
Lokalizacja: małopolska

Re: C7 Z06 Geometria Kół

Post autor: Drzymek » 31 lip 2019, 11:40

Pełno partaczy w tych warsztatach. Mi ostatnio przed ustawieniem zbieżności podnosili auto żeby dać je na jakieś podkładki. A jak wiadomo auto po podniesieniu nie ma swojej nominalnej wysokości, dopiero po kilkunastu KM jak nim wytrzepie na dziurach osiąga nominalną wysokość. Do tego w drodze z warsztatu zorientowałem się że musze miec kierownicę skręconą w prawo żeby jechać prosto (wcześniej jechał jak po sznurku).

Dramat

Seba
Posty: 826
Rejestracja: 11 lis 2015, 16:44

Re: C7 Z06 Geometria Kół

Post autor: Seba » 01 sie 2019, 07:05

metric pisze:
04 maja 2019, 17:33
Dzieki

Okazalo sie ze po prostu warsztat nie ogarnial.

Pozdrawiam
Tak jeszcze dodam od siebie coś w tym temacie...
SA auta które do wwa specjalnie przyjerzaja na geometrie i jest idealnie
Tylko korzystaj z Hunter, urządzenie amerykańskie i zawsze idealnie wychodzi geometria całego auta z wszystkimi kontami itp..
Żadnego spawania czy przedłużania drążków reakcyjnych tył!!! Czy tam przód ..
Wiadomo sama maszyna to nie wszystko jeszcze człowiek co wie jak zrobić...

Awatar użytkownika
pa42
Posty: 21
Rejestracja: 19 sty 2019, 07:33
Auto:: C7Z
Lokalizacja: South Florida

Re: C7 Z06 Geometria Kół

Post autor: pa42 » 13 sie 2019, 07:34

Seba pisze:
01 sie 2019, 07:05
metric pisze:
04 maja 2019, 17:33
Dzieki

Okazalo sie ze po prostu warsztat nie ogarnial.

Pozdrawiam
Tak jeszcze dodam od siebie coś w tym temacie...
SA auta które do wwa specjalnie przyjerzaja na geometrie i jest idealnie
Tylko korzystaj z Hunter, urządzenie amerykańskie i zawsze idealnie wychodzi geometria całego auta z wszystkimi kontami itp..
Żadnego spawania czy przedłużania drążków reakcyjnych tył!!! Czy tam przód ..
Wiadomo sama maszyna to nie wszystko jeszcze człowiek co wie jak zrobić...
Dokladnie tak i jak jest tylko bym uzywal warsztat ktory ma Hunter GSP9700 do wywazania kol na zasadzie "Road Force" -

MPSS oraz MPSAS3+ ZPs szczegolnie latwo jest na tej maszynie wywazyc..

ODPOWIEDZ