Pafu ... no idealem z wygladu jest twoja
juz przelecialem watek a wiekszosc zdjec zapisanych juz jest na kompie...
w zwyklych c6 Ls2 i Ls3 brakuje mi wlasnie tych wszystkich poszerzen ktore ma Z06 i ZR1 ... ale jakos to przezyje
dodam ze po przejazdzce viperem stwierdzilem ze nie dam rady tym jezdzic na codzien .. ale dalej sie przy nim upieralem ... az do czasu dzisiejszej przejazdzki C6 LS2 ...
na + w stosunku do vipera
komfort, wyposazenie, koszty serwisu ( chyba ? ) spalanie, cena
vipera mozna juz kupic w dobrych pieniadzach poniewaz jest to ciezko sprzedawalne auto i wlasciciele sa sklonni schodzic calkiem przyzwoite kwoty z cen wyjsciowych ...
z06 niestety to nie moj budzet ... jest piekna i zapewne szybsza niz viper srt10 ( lub podobna osiagami )
ale po przejechaniu sie 'zwykla' ls2 stwierdzilem ze mi to na codzzien wystarczy bo w odczuciu na fotelu kierowcy az takiej przepasci nie ma jesli chodzi o viper vs ls2 ...
w dodatku ls2 jest miliard razy bardziej cywilizowana
no i sprawdzilem jak to wyglada w teorii to nie ma tragedi:
http://www.zeperfs.com/en/duel1257-1034.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ps. szukam tematu
z typowymi usterkami oraz tym na co trzeba zwrocic uwage poza podstawowymi rzeczami przy kupnie jak i tym czy ls2 ma jakies szczegolne bolączki oraz konkretnych roznic miedzy ls2 a ls3
jakby ktos mial te linki pod reka to bede wdzieczny za podeslanie
lub opisanie spraw:
-roznice miedzy ls2 a ls3
-czy sa jakies bolaczki ls2 ?
-czy ls2 biora olej ?
-czy skrzynie manualne sa trwale?
-czy na cos szczegolnego trzeba zwrocic uwage przy kupnie poza "wypadkowoscia" i historia auta ?