Strona 1 z 1

Cześć

: 26 lut 2021, 17:38
autor: Konrad_Z51
Cześć,
Jestem Konrad z miasta. Z miasta Łodzi.
W październiku zeszłego roku stałem się posiadaczem swojej pierwsze Corvette. Jest to srebrna C6 Z51 Manual z 2005 roku. Przesiadłem się z Nissana 350Z i mimo tego, że bardzo lubiłem to auto, to uważam, że zmiana jest zdecydowanie na plus.
Na chwilę obecną auto jest w dużym stopniu zachowane w oryginalnym stanie. Poprzedni właściciel jeździ zawodowo po torach i przygotował delikatnie Vette pod tor - poliuretany w zawieszeniach, MGW shifter i kilka innych modów, niekoniecznie związanych z jazdą po torze.
Po zakupie wyposażyłem auto w tylne puszki Flowmaster oraz ledowe obrysówki (paski led). W planach widebody z Z06 (przynajmniej tył - błotniki już u mnie ; ) ), inne felgi, obniżanie i kilka innych, głównie wizualnych modów. Być może finalnie będzie oklejona na czarno.

Chętnie udam się na tegoroczny zlot, jeżeli takowy się odbędzie, a widzę, że jest już w planach ;)

Pozdrawiam,
Konrad

Re: Cześć

: 26 lut 2021, 22:32
autor: Bmkowiec
Jeśli jesteś zainteresowany zlotem to rezerwuj miejsca w hotelu i wpadaj 😎😀

Re: Cześć

: 27 lut 2021, 03:54
autor: Yarkoos
Dodam może, że kolega Konrad jest twardzielem z zimówkami i żadna pogoda mu nie straszna ;)

Re: Cześć

: 27 lut 2021, 22:20
autor: Konrad_Z51
Yarkoos pisze:
27 lut 2021, 03:54
Dodam może, że kolega Konrad jest twardzielem z zimówkami i żadna pogoda mu nie straszna ;)
Wszystko się zgadza ;)

Obrazeksnowvette1 by Konrad Ku, on Flickr[/img]
Obrazeksnowvette3 by Konrad Ku, on Flickr[/img]
Obrazeksnowvette2 by Konrad Ku, on Flickr[/img]

Re: Cześć

: 27 lut 2021, 22:51
autor: Yarkoos
Konrad_Z51 pisze:
27 lut 2021, 22:20
Wszystko się zgadza ;)
Poprawiłem Twój kod aby zdjęcia się wyświetlały. Zerknij sobie na przyszłość.

Obrazek
ObrazekObrazek

Re: Cześć

: 27 lut 2021, 23:24
autor: Konrad_Z51
Dzięki! Spojrzałem na kod i widzę różnicę. Teraz już będę umiał :D

Re: Cześć

: 01 mar 2021, 10:19
autor: M8T5B
Cześć. Nie szkoda po tej soli jeździć.

Re: Cześć

: 01 mar 2021, 11:59
autor: Konrad_Z51
Przecież to plastikowe auto :D Taki większy i troszkę szybszy Trabant.

Tak realnie zrobiłem kilka krótkich wycieczek po mieście w mocnym śniegu, żeby zobaczyć jak auto sobie radzi w ciężkich warunkach i szczerze mówiąc jestem pozytywnie zaskoczony. Jazda w moim odczuciu nie różni się niczym szczególnym, porównując do innych tylnonapędowcych aut, z którymi miałem styczność do tej pory. Jedynie trzeba być bardziej ostrożnym z pedałem gazu.

Tak czy siak, po zimie czeka go solidne mycie podwozia, nadkoli i ramy.

Re: Cześć

: 02 mar 2021, 16:15
autor: M8T5B
Konrad_Z51 pisze:
01 mar 2021, 11:59
Przecież to plastikowe auto :D Taki większy i troszkę szybszy Trabant.

Tak realnie zrobiłem kilka krótkich wycieczek po mieście w mocnym śniegu, żeby zobaczyć jak auto sobie radzi w ciężkich warunkach i szczerze mówiąc jestem pozytywnie zaskoczony. Jazda w moim odczuciu nie różni się niczym szczególnym, porównując do innych tylnonapędowcych aut, z którymi miałem styczność do tej pory. Jedynie trzeba być bardziej ostrożnym z pedałem gazu.

Tak czy siak, po zimie czeka go solidne mycie podwozia, nadkoli i ramy.
Włókno to nie plastik :P. A rama u Ciebie stalowa :D. PS. Aston Martin Vanquish S też ma karoserię z włókna, wszędzie szukają tych kilogramów :).

Re: Cześć

: 03 mar 2021, 08:42
autor: Konrad_Z51
Zgadza się, skrót myślowy ;)
Trabant to również nie plastik, a duroplast - połączenie żywicy kompozytowej i sprasowanych odpadów bawełnianych. Z tą różnicą, że w tym przypadku nie szukali kilogramów, a oszczędności :D

Re: Cześć

: 03 mar 2021, 10:29
autor: M8T5B
Konrad_Z51 pisze:
03 mar 2021, 08:42
Zgadza się, skrót myślowy ;)
Trabant to również nie plastik, a duroplast - połączenie żywicy kompozytowej i sprasowanych odpadów bawełnianych. Z tą różnicą, że w tym przypadku nie szukali kilogramów, a oszczędności :D
OK :)