Strona 1 z 2
Witam!
: 04 cze 2015, 14:44
autor: adax
Nazywam się Adam, parę osób zna mnie tutaj z forum fbody, na którym udzielam się od 8 lat. Oprócz Trans AM'a GTA do niedawna użytkowałem też Corvette C5, którą kupiłem od Zientka w 2011 roku. Świetne auto, można było na nim polegać i tylko 2 razy przez 3,5 roku wymagała naprawy u mechanika. Po pewnym czasie jednak przestała mnie kręcić, dlatego będę szukać teraz swojego auta marzeń z dzieciństwa, czyli C4.
Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze/zlotach
Re: Witam!
: 04 cze 2015, 15:27
autor: cyvik
Witamy.
Może Zietek teraz sprzeda ci c4?
Re: Witam!
: 04 cze 2015, 15:39
autor: cadillac46
adax pisze:Nazywam się Adam, parę osób zna mnie tutaj z forum fbody, na którym udzielam się od 8 lat. Oprócz Trans AM'a GTA do niedawna użytkowałem też Corvette C5, którą kupiłem od Zientka w 2011 roku. Świetne auto, można było na nim polegać i tylko 2 razy przez 3,5 roku wymagała naprawy u mechanika. Po pewnym czasie jednak przestała mnie kręcić, dlatego będę szukać teraz swojego auta marzeń z dzieciństwa, czyli C4.
Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze/zlotach
Witaj.
Też uważam, że C4 jest najfajniejsza
Zaraz po C1, C2 i C3 (do 1973 roku)
Re: Witam!
: 04 cze 2015, 15:41
autor: adax
cyvik pisze:Witamy.
Może Zietek teraz sprzeda ci c4?
szukam LT1 z manualem, ale może być ciężko
Malutko ich jest, w PL trafiają się rzadko, a w Europie jak są to po >10 tys euro, z opłatami robi się już za dużo dla mnie. Szkoda, że przy ściąganiu z USA płaci się wszystkie podatki jak auto ma mniej niż 30 lat
Re: Witam!
: 04 cze 2015, 17:33
autor: WASyL
czesc
pzdr
Re: Witam!
: 04 cze 2015, 18:41
autor: Andrzej5700
witaj,
jak szukasz to znajdziesz
Re: Witam!
: 04 cze 2015, 18:51
autor: Darek Vette
Witaj
Powodzenia w szukaniu
Re: Witam!
: 04 cze 2015, 20:55
autor: Pafu
Witam
Re: Witam!
: 04 cze 2015, 21:55
autor: zietek
witaj
no ja mam c4 ale nie lt1 i bez manuala, ale Slawek ( corvettec4white )ma c4 biala Lt1 w manualu, wiec pewnie sie dogadacie. Lisiu tez sprzedaje swoje C4 ale chyba ma automat
Re: Witam!
: 04 cze 2015, 22:07
autor: tommy
Cześć Adam
Re: Witam!
: 04 cze 2015, 23:18
autor: pancerz7
Witaj
Re: Witam!
: 05 cze 2015, 10:28
autor: aro
siemasz Adax, znając Ciebie to znajdziesz odpowiedni egzemplarz
Re: Witam!
: 05 cze 2015, 12:18
autor: Lukas134
Siemanko
Re: Witam!
: 05 cze 2015, 13:15
autor: Shog80
Witam i powodzenia w poszukiwaniach
ps. seryjny automat to dramat, ale jak trochę w niego włożysz i przerobi Ci go osoba która się na tym zna, to pozytywnie Cię zaskoczy
Będę miał chwilkę to wrzucę filmik, jak powinien chodzić automat w Corvette (chodzi o model 4L60E)
Re: Witam!
: 05 cze 2015, 14:18
autor: adax
Automaty bardzo lubię, po prostu wszystkie amerykańce które miałem były w auto, więc teraz nadszedł czas na manuala;) Najbardziej chciałbym Vette z roku '93, bo miała więcej niutków niż '92 i deskę rozdzielczą a la kokpit w F-16 sprzed małego liftingu, który mi się nie podobał. Zobaczymy, czy taką kupię, czy po roku poszukiwania (a szukam już z rok) się wkurzę i kupię co będzie;) W każdym razie na pewno się dowiecie, co udało mi się wyrwać
Re: Witam!
: 05 cze 2015, 14:32
autor: Andrzej5700
dlaczego myślisz ,że 92 a 93 LT1 ma więcej Nm ?
deski jak mówisz ala -F16 weszły w 90r.
potem delikatnie bardzo zmieniły sie w 94r. i doszła też druga poduszka pow.
z przed 90 to inna całkowicie
Re: Witam!
: 05 cze 2015, 14:53
autor: adax
Andrzej5700 pisze:dlaczego myślisz ,że 92 a 93 LT1 ma więcej Nm ?
deski jak mówisz ala -F16 weszły w 90r.
potem delikatnie bardzo zmieniły sie w 94r. i doszła też druga poduszka pow.
z przed 90 to inna całkowicie
troche inny wałek rozrządu miały, tu jest to dokładnie opisane:
http://www.corvsport.com/Corvette/C4/19 ... rview.html" onclick="window.open(this.href);return false;
340 zamiast 330lbs/ft.
Deska weszła w '90 roku, ale do 92 były jeszcze TPI, choć jak i taki egzemplarz się trafi w manualu to też będe nad nim mocno myślał.
Re: Witam!
: 05 cze 2015, 15:02
autor: adax
generalnie chciałbym mieć poliftową C4 z manualem, kolor, czy nawet silnik ma już mniejsze znaczenie
Re: Witam!
: 05 cze 2015, 15:12
autor: Andrzej5700
faktycznie 10 lbs jest inne
ale moim zdaniem nie patrz na to tylko na stan
11 lat temu szukałem też koniecznie poliftowej od 92 czyli LT1 ale trafiła sie poliftowa 91 Z07 manual i jestem mega zadowolony do dziś
a w 92 nigdy nie spotkałem sie ze były jeszcze L98 a kapke śledzę temat Vette
Re: Witam!
: 05 cze 2015, 15:17
autor: adax
Źle napisałem, miało być od 92 LT1
Co do stanu, najważniejsze dla mnie, żeby była bezwypadkowa, silnik, czy skrzynię zawsze można naprawić, a karoserii się już niestety idealnie nigdy nie wyprostuje...