Strona 1 z 2

Witam!

: 04 cze 2015, 14:44
autor: adax
Nazywam się Adam, parę osób zna mnie tutaj z forum fbody, na którym udzielam się od 8 lat. Oprócz Trans AM'a GTA do niedawna użytkowałem też Corvette C5, którą kupiłem od Zientka w 2011 roku. Świetne auto, można było na nim polegać i tylko 2 razy przez 3,5 roku wymagała naprawy u mechanika. Po pewnym czasie jednak przestała mnie kręcić, dlatego będę szukać teraz swojego auta marzeń z dzieciństwa, czyli C4.

Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze/zlotach

Re: Witam!

: 04 cze 2015, 15:27
autor: cyvik
Witamy.
Może Zietek teraz sprzeda ci c4?

Re: Witam!

: 04 cze 2015, 15:39
autor: cadillac46
adax pisze:Nazywam się Adam, parę osób zna mnie tutaj z forum fbody, na którym udzielam się od 8 lat. Oprócz Trans AM'a GTA do niedawna użytkowałem też Corvette C5, którą kupiłem od Zientka w 2011 roku. Świetne auto, można było na nim polegać i tylko 2 razy przez 3,5 roku wymagała naprawy u mechanika. Po pewnym czasie jednak przestała mnie kręcić, dlatego będę szukać teraz swojego auta marzeń z dzieciństwa, czyli C4.

Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze/zlotach
Witaj.
Też uważam, że C4 jest najfajniejsza ;)

Zaraz po C1, C2 i C3 (do 1973 roku) :lol:

Re: Witam!

: 04 cze 2015, 15:41
autor: adax
cyvik pisze:Witamy.
Może Zietek teraz sprzeda ci c4?
szukam LT1 z manualem, ale może być ciężko ;) Malutko ich jest, w PL trafiają się rzadko, a w Europie jak są to po >10 tys euro, z opłatami robi się już za dużo dla mnie. Szkoda, że przy ściąganiu z USA płaci się wszystkie podatki jak auto ma mniej niż 30 lat

Re: Witam!

: 04 cze 2015, 17:33
autor: WASyL
czesc

pzdr

Re: Witam!

: 04 cze 2015, 18:41
autor: Andrzej5700
witaj,
jak szukasz to znajdziesz ;)

Re: Witam!

: 04 cze 2015, 18:51
autor: Darek Vette
Witaj ;) Powodzenia w szukaniu

Re: Witam!

: 04 cze 2015, 20:55
autor: Pafu
Witam :D

Re: Witam!

: 04 cze 2015, 21:55
autor: zietek
witaj :) no ja mam c4 ale nie lt1 i bez manuala, ale Slawek ( corvettec4white )ma c4 biala Lt1 w manualu, wiec pewnie sie dogadacie. Lisiu tez sprzedaje swoje C4 ale chyba ma automat

Re: Witam!

: 04 cze 2015, 22:07
autor: tommy
Cześć Adam

Re: Witam!

: 04 cze 2015, 23:18
autor: pancerz7
Witaj

Re: Witam!

: 05 cze 2015, 10:28
autor: aro
siemasz Adax, znając Ciebie to znajdziesz odpowiedni egzemplarz

Re: Witam!

: 05 cze 2015, 12:18
autor: Lukas134
Siemanko :)

Re: Witam!

: 05 cze 2015, 13:15
autor: Shog80
Witam i powodzenia w poszukiwaniach
ps. seryjny automat to dramat, ale jak trochę w niego włożysz i przerobi Ci go osoba która się na tym zna, to pozytywnie Cię zaskoczy 8-)
Będę miał chwilkę to wrzucę filmik, jak powinien chodzić automat w Corvette (chodzi o model 4L60E)

Re: Witam!

: 05 cze 2015, 14:18
autor: adax
Automaty bardzo lubię, po prostu wszystkie amerykańce które miałem były w auto, więc teraz nadszedł czas na manuala;) Najbardziej chciałbym Vette z roku '93, bo miała więcej niutków niż '92 i deskę rozdzielczą a la kokpit w F-16 sprzed małego liftingu, który mi się nie podobał. Zobaczymy, czy taką kupię, czy po roku poszukiwania (a szukam już z rok) się wkurzę i kupię co będzie;) W każdym razie na pewno się dowiecie, co udało mi się wyrwać

Re: Witam!

: 05 cze 2015, 14:32
autor: Andrzej5700
dlaczego myślisz ,że 92 a 93 LT1 ma więcej Nm ?
deski jak mówisz ala -F16 weszły w 90r.
potem delikatnie bardzo zmieniły sie w 94r. i doszła też druga poduszka pow.
z przed 90 to inna całkowicie

Re: Witam!

: 05 cze 2015, 14:53
autor: adax
Andrzej5700 pisze:dlaczego myślisz ,że 92 a 93 LT1 ma więcej Nm ?
deski jak mówisz ala -F16 weszły w 90r.
potem delikatnie bardzo zmieniły sie w 94r. i doszła też druga poduszka pow.
z przed 90 to inna całkowicie
troche inny wałek rozrządu miały, tu jest to dokładnie opisane:

http://www.corvsport.com/Corvette/C4/19 ... rview.html" onclick="window.open(this.href);return false;

340 zamiast 330lbs/ft.
Deska weszła w '90 roku, ale do 92 były jeszcze TPI, choć jak i taki egzemplarz się trafi w manualu to też będe nad nim mocno myślał.

Re: Witam!

: 05 cze 2015, 15:02
autor: adax
generalnie chciałbym mieć poliftową C4 z manualem, kolor, czy nawet silnik ma już mniejsze znaczenie

Re: Witam!

: 05 cze 2015, 15:12
autor: Andrzej5700
faktycznie 10 lbs jest inne ;) ale moim zdaniem nie patrz na to tylko na stan
11 lat temu szukałem też koniecznie poliftowej od 92 czyli LT1 ale trafiła sie poliftowa 91 Z07 manual i jestem mega zadowolony do dziś
a w 92 nigdy nie spotkałem sie ze były jeszcze L98 a kapke śledzę temat Vette ;)

Re: Witam!

: 05 cze 2015, 15:17
autor: adax
Źle napisałem, miało być od 92 LT1 ;)
Co do stanu, najważniejsze dla mnie, żeby była bezwypadkowa, silnik, czy skrzynię zawsze można naprawić, a karoserii się już niestety idealnie nigdy nie wyprostuje...