Witam!

Tutaj się witamy :)
adax
Posty: 36
Rejestracja: 06 kwie 2015, 21:40

Witam!

Post autor: adax » 04 cze 2015, 14:44

Nazywam się Adam, parę osób zna mnie tutaj z forum fbody, na którym udzielam się od 8 lat. Oprócz Trans AM'a GTA do niedawna użytkowałem też Corvette C5, którą kupiłem od Zientka w 2011 roku. Świetne auto, można było na nim polegać i tylko 2 razy przez 3,5 roku wymagała naprawy u mechanika. Po pewnym czasie jednak przestała mnie kręcić, dlatego będę szukać teraz swojego auta marzeń z dzieciństwa, czyli C4.

Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze/zlotach

Awatar użytkownika
cyvik
Posty: 386
Rejestracja: 25 sty 2014, 23:34
Lokalizacja: Racibórz

Re: Witam!

Post autor: cyvik » 04 cze 2015, 15:27

Witamy.
Może Zietek teraz sprzeda ci c4?

Awatar użytkownika
cadillac46
Posty: 1057
Rejestracja: 11 lis 2013, 22:49
Lokalizacja: Brzeg

Re: Witam!

Post autor: cadillac46 » 04 cze 2015, 15:39

adax pisze:Nazywam się Adam, parę osób zna mnie tutaj z forum fbody, na którym udzielam się od 8 lat. Oprócz Trans AM'a GTA do niedawna użytkowałem też Corvette C5, którą kupiłem od Zientka w 2011 roku. Świetne auto, można było na nim polegać i tylko 2 razy przez 3,5 roku wymagała naprawy u mechanika. Po pewnym czasie jednak przestała mnie kręcić, dlatego będę szukać teraz swojego auta marzeń z dzieciństwa, czyli C4.

Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze/zlotach
Witaj.
Też uważam, że C4 jest najfajniejsza ;)

Zaraz po C1, C2 i C3 (do 1973 roku) :lol:

adax
Posty: 36
Rejestracja: 06 kwie 2015, 21:40

Re: Witam!

Post autor: adax » 04 cze 2015, 15:41

cyvik pisze:Witamy.
Może Zietek teraz sprzeda ci c4?
szukam LT1 z manualem, ale może być ciężko ;) Malutko ich jest, w PL trafiają się rzadko, a w Europie jak są to po >10 tys euro, z opłatami robi się już za dużo dla mnie. Szkoda, że przy ściąganiu z USA płaci się wszystkie podatki jak auto ma mniej niż 30 lat
Ostatnio zmieniony 07 cze 2015, 17:23 przez adax, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
WASyL
Mechanik/Admin
Posty: 2501
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
Auto:: bmw
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: WASyL » 04 cze 2015, 17:33

czesc

pzdr

Awatar użytkownika
Andrzej5700
Posty: 1122
Rejestracja: 05 maja 2012, 21:28
Auto:: '79 '90 '90 '91 '91 '03 '03

Re: Witam!

Post autor: Andrzej5700 » 04 cze 2015, 18:41

witaj,
jak szukasz to znajdziesz ;)
'91 Z07 Supercharger ... '91 ZR-1 ... '03 Z06 Ls7

Awatar użytkownika
Darek Vette
Posty: 245
Rejestracja: 13 sty 2014, 21:35
Lokalizacja: Wilczyn

Re: Witam!

Post autor: Darek Vette » 04 cze 2015, 18:51

Witaj ;) Powodzenia w szukaniu

Awatar użytkownika
Pafu
Z06 Addicted
Posty: 1884
Rejestracja: 05 lip 2012, 08:10
Auto:: C6 Z06 BLACK LSX
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: Pafu » 04 cze 2015, 20:55

Witam :D

Awatar użytkownika
zietek
Posty: 1746
Rejestracja: 09 lis 2011, 14:51
Auto:: corvette C4
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: zietek » 04 cze 2015, 21:55

witaj :) no ja mam c4 ale nie lt1 i bez manuala, ale Slawek ( corvettec4white )ma c4 biala Lt1 w manualu, wiec pewnie sie dogadacie. Lisiu tez sprzedaje swoje C4 ale chyba ma automat

Awatar użytkownika
tommy
Posty: 1025
Rejestracja: 12 lis 2011, 21:22
Auto:: C4 ZR-1 , C5

Re: Witam!

Post autor: tommy » 04 cze 2015, 22:07

Cześć Adam
Obrazek

Awatar użytkownika
pancerz7
Posty: 220
Rejestracja: 16 maja 2014, 01:44
Auto:: ZR1
Lokalizacja: Jasło

Re: Witam!

Post autor: pancerz7 » 04 cze 2015, 23:18

Witaj

Awatar użytkownika
aro
Posty: 1744
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:01
Auto:: Vette '79
Lokalizacja: Ujazdów
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: aro » 05 cze 2015, 10:28

siemasz Adax, znając Ciebie to znajdziesz odpowiedni egzemplarz
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale :( --> KLIK!!!

Awatar użytkownika
Lukas134
Posty: 2928
Rejestracja: 04 kwie 2012, 18:22
Auto:: Corvette C4 89 & C6 06
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Witam!

Post autor: Lukas134 » 05 cze 2015, 12:18

Siemanko :)

Awatar użytkownika
Shog80
Posty: 330
Rejestracja: 13 sie 2014, 18:39
Auto:: C5 stroker 403"
Lokalizacja: Poznań

Re: Witam!

Post autor: Shog80 » 05 cze 2015, 13:15

Witam i powodzenia w poszukiwaniach
ps. seryjny automat to dramat, ale jak trochę w niego włożysz i przerobi Ci go osoba która się na tym zna, to pozytywnie Cię zaskoczy 8-)
Będę miał chwilkę to wrzucę filmik, jak powinien chodzić automat w Corvette (chodzi o model 4L60E)

adax
Posty: 36
Rejestracja: 06 kwie 2015, 21:40

Re: Witam!

Post autor: adax » 05 cze 2015, 14:18

Automaty bardzo lubię, po prostu wszystkie amerykańce które miałem były w auto, więc teraz nadszedł czas na manuala;) Najbardziej chciałbym Vette z roku '93, bo miała więcej niutków niż '92 i deskę rozdzielczą a la kokpit w F-16 sprzed małego liftingu, który mi się nie podobał. Zobaczymy, czy taką kupię, czy po roku poszukiwania (a szukam już z rok) się wkurzę i kupię co będzie;) W każdym razie na pewno się dowiecie, co udało mi się wyrwać

Awatar użytkownika
Andrzej5700
Posty: 1122
Rejestracja: 05 maja 2012, 21:28
Auto:: '79 '90 '90 '91 '91 '03 '03

Re: Witam!

Post autor: Andrzej5700 » 05 cze 2015, 14:32

dlaczego myślisz ,że 92 a 93 LT1 ma więcej Nm ?
deski jak mówisz ala -F16 weszły w 90r.
potem delikatnie bardzo zmieniły sie w 94r. i doszła też druga poduszka pow.
z przed 90 to inna całkowicie
'91 Z07 Supercharger ... '91 ZR-1 ... '03 Z06 Ls7

adax
Posty: 36
Rejestracja: 06 kwie 2015, 21:40

Re: Witam!

Post autor: adax » 05 cze 2015, 14:53

Andrzej5700 pisze:dlaczego myślisz ,że 92 a 93 LT1 ma więcej Nm ?
deski jak mówisz ala -F16 weszły w 90r.
potem delikatnie bardzo zmieniły sie w 94r. i doszła też druga poduszka pow.
z przed 90 to inna całkowicie
troche inny wałek rozrządu miały, tu jest to dokładnie opisane:

http://www.corvsport.com/Corvette/C4/19 ... rview.html" onclick="window.open(this.href);return false;

340 zamiast 330lbs/ft.
Deska weszła w '90 roku, ale do 92 były jeszcze TPI, choć jak i taki egzemplarz się trafi w manualu to też będe nad nim mocno myślał.

adax
Posty: 36
Rejestracja: 06 kwie 2015, 21:40

Re: Witam!

Post autor: adax » 05 cze 2015, 15:02

generalnie chciałbym mieć poliftową C4 z manualem, kolor, czy nawet silnik ma już mniejsze znaczenie

Awatar użytkownika
Andrzej5700
Posty: 1122
Rejestracja: 05 maja 2012, 21:28
Auto:: '79 '90 '90 '91 '91 '03 '03

Re: Witam!

Post autor: Andrzej5700 » 05 cze 2015, 15:12

faktycznie 10 lbs jest inne ;) ale moim zdaniem nie patrz na to tylko na stan
11 lat temu szukałem też koniecznie poliftowej od 92 czyli LT1 ale trafiła sie poliftowa 91 Z07 manual i jestem mega zadowolony do dziś
a w 92 nigdy nie spotkałem sie ze były jeszcze L98 a kapke śledzę temat Vette ;)
'91 Z07 Supercharger ... '91 ZR-1 ... '03 Z06 Ls7

adax
Posty: 36
Rejestracja: 06 kwie 2015, 21:40

Re: Witam!

Post autor: adax » 05 cze 2015, 15:17

Źle napisałem, miało być od 92 LT1 ;)
Co do stanu, najważniejsze dla mnie, żeby była bezwypadkowa, silnik, czy skrzynię zawsze można naprawić, a karoserii się już niestety idealnie nigdy nie wyprostuje...

ODPOWIEDZ