Strona 1 z 2

Witam i przepraszam

: 23 kwie 2015, 15:02
autor: Michu86
Witam, jestem Michał z wielkopolski, 28 letni mechanik z wizjami. W temacie przepraszam za to co chce zrobić z corvetty bo co niektórych pewnie to zaboli. Mianowicie nabyłem zdekompletowana C4 w celu przerobienia jej do driftu i co za tym idzie zamontowania silnika lubiącego krecenie na wysokie obroty czyli BMW M60B40 286KM i 400Nm spietego ze skrzynia manualną getrag 260 z M5 e34. ten zestawik miałem w bmw e30 które po dachowaniu nie nadaje sie juz do niczego, a w vetce na tym zawiesie i przy dużo lepszej masie bedzie cudownie smigac bokiem, tak przynajmniej mi sie zdaje :roll: Myśle że pomożecie mi skompletować auto do stanu używalności. W mojej kolekcji są juz takie auta jak BMW 840 i JAGUAR XJ8 prosze o skruchę w komentarzach :mrgreen:

Witam i pozdrawiam

Re: Witam i przepraszam

: 23 kwie 2015, 15:26
autor: aro
u mnie poklasku nie znajdziesz, ale witaj

Re: Witam i przepraszam

: 23 kwie 2015, 16:44
autor: Patryk
Michu86 pisze: Myśle że pomożecie mi skompletować auto do stanu używalności.
Ty już sobie skompletowałeś auto i nie potrzebujesz pomocy , napęd z bmw w vette :lol:

Re: Witam i przepraszam

: 23 kwie 2015, 16:55
autor: Darek Vette
Dokładnie...dziwne to. Ale witaj

Re: Witam i przepraszam

: 23 kwie 2015, 17:35
autor: zietek
zrozumialbym naped vette w bmw ale w druga strone ??

Re: Witam i przepraszam

: 23 kwie 2015, 18:54
autor: Darek Vette
Tak,dokładnie.Pamiętam że Karolina Pilarczyk drifterka miała własnie coś takiego, czyli Bmw e36 z silnikiem od Corvetty

Re: Witam i przepraszam

: 25 kwie 2015, 12:38
autor: Michu86
Spodziewałem się ostrzejszej krytyki :lol:

Re: Witam i przepraszam

: 25 kwie 2015, 17:09
autor: dziadowskibicz
ten zestawik miałem w bmw e30 które po dachowaniu nie nadaje sie juz do niczego, a w vetce na tym zawiesie i przy dużo lepszej masie
Witaj na pokładzie :)
Nie prościej i taniej kupić drugie e30 ? e30 jest lżejsze od c4 .
co za tym idzie zamontowania silnika lubiącego krecenie na wysokie obroty czyli BMW M60B40
Do silnika lt1 produkuje się masę części a do m60b40...nie

Re: Witam i przepraszam

: 25 kwie 2015, 18:43
autor: radar
Czepiacie się, jakby wrzucił silnik z Vetty do innej budy to byłoby OK, ale jak psuje "legendę" to już foch.

Przecież LT1 w porównaniu z M60B40 nie wypada lepiej, silnik z BMW jest bardzo popularny i ścieżki przeróbek przetarte.

Klasykiem nie będzie na pewno (zresztą to C4 :roll: ), ale chętnie zobaczę jak to jeździ.

ps. tym przepraszaniem najbardziej sprowokowałeś niechęć.. trzeba było uderzać na pewniaka :P

Re: Witam i przepraszam

: 25 kwie 2015, 22:19
autor: cadillac46
radar pisze: Klasykiem nie będzie na pewno (zresztą to C4 :roll: )
Co masz na myśli pisząc zresztą to C4??

Re: Witam i przepraszam

: 26 kwie 2015, 10:14
autor: Shog80
Radar, czemu uważasz że c4 nie będzie klasykiem? moim zdaniem już powoli się robi co ma odzwierciedlenie w cenie, tak samo uważam o c5, za jakieś 5-10lat też ceny poszybują w górę

Re: Witam i przepraszam

: 26 kwie 2015, 10:37
autor: zietek
c4 juz jest klasykiem, skoro jezdze na zoltych blachach to chyba wiecej argumentow nie potrzeba

Re: Witam i przepraszam

: 26 kwie 2015, 12:22
autor: radar
Nie zrozumieliście.. C4 nie jest jeszcze typowym klasykiem, takim zdecydowanie jest C3 i starsze..
Rozumiem, że po mału te auta zaczynają nabierać wartości, ale nie linczujcie gościa, który kupił starego szrota (sorry, ale tak było) i chce go sobie jakoś inaczej przerobić.

Gdyby to zrobił z C1 to faktycznie było by przegięcie, ale ilość używanych C4 i do tego ich stosunkowo młody wiek sprawia, że nie można tego porównywać do psucia unikatowego klasyka.
cadillac46 pisze:
radar pisze: Klasykiem nie będzie na pewno (zresztą to C4 :roll: )
Co masz na myśli pisząc zresztą to C4??
Że to jeszcze zbyt młode i stosunkowo popularne auta.. ot tyle.
Shog80 pisze:Radar, czemu uważasz że c4 nie będzie klasykiem? moim zdaniem już powoli się robi co ma odzwierciedlenie w cenie, tak samo uważam o c5, za jakieś 5-10lat też ceny poszybują w górę
Jak najbardziej uważam, że będzie.. ale jeszcze na to trochę za wcześnie.
zietek pisze:c4 juz jest klasykiem, skoro jezdze na zoltych blachach to chyba wiecej argumentow nie potrzeba
Na Golfa II też można sobie załatwić żółte blachy.. to chyba najlepszy kontrargument (nie umniejszając wartości Vetty).

Re: Witam i przepraszam

: 26 kwie 2015, 12:59
autor: Shog80
tylko do Golfa II nikt nie wzdycha, nie robi mu zdjęć na ulicy, no i co najważniejsze, nikt nie mówi że to było auto jego marzeń ,albo że miał taki plakat nad łóżkiem ;)
Choć Golf II w wersji Gti ,zapewne za jakiś czas będzie cenionym egzemplarzem

Re: Witam i przepraszam

: 26 kwie 2015, 13:05
autor: Lopez
radar pisze:
Że to jeszcze zbyt młode i stosunkowo popularne auta.. ot tyle.
C4 stosunkowo popularne? Ile ich jest w PL? Jakie więc jest niezbyt popularne auto? Veyron, Spyker, DeLorean?

Re: Witam i przepraszam

: 26 kwie 2015, 14:15
autor: happy
C1 wyprodukowano 69 015 sztuk
C2 wyprodukowano 117 964 sztuk
C3 wyprodukowano 542 741 sztuk
C4 wyprodukowano 366 227 sztuk
C5 wyprodukowano 247 715 sztuk
C6 wyprodukowano 215 123 sztuk

hejka

Re: Witam i przepraszam

: 26 kwie 2015, 16:40
autor: Tomasz
Shog80 pisze: Choć Golf II w wersji Gti ,zapewne za jakiś czas będzie cenionym egzemplarzem
Są już takie egzemplarze które kosztują więcej niż np. ładne C6 . Fabryczna wersja Rallye , miałem takiego i trochę żałuję że go sprzedałem , ich ceny podobnie jak BMW E30 M3 , Audi Ur-Quatrro mocno poszybowały do góry - ładne egzemplarze od 25 tys Euro w górę .

Re: Witam i przepraszam

: 26 kwie 2015, 16:45
autor: Tomasz
Seba pisze: Z kumplem robimy , NP: prawdo podobnie ostatecznie jednostkę z w210 E55 AMG wsadzimy do W202 spięty z manual'em z M5 (6 biegów) wraz z OEM kompresorem...
Fajny projekt , trzymam kciuki żeby się udał . Mi chodził pomysł po głowie wsadzenia techniki z E50 AMG do W201 w wersji z silnikiem Coswortha , ale jako że oba samochody były sprawne i jeżdżące ,ostatecznie oba oddzielnie sprzedałem .

Re: Witam i przepraszam

: 26 kwie 2015, 20:26
autor: radar
Lopez pisze:
radar pisze: Że to jeszcze zbyt młode i stosunkowo popularne auta.. ot tyle.
C4 stosunkowo popularne? Ile ich jest w PL? Jakie więc jest niezbyt popularne auto? Veyron, Spyker, DeLorean?
C4 jest w PL jakieś 100 razy więcej od tych co wymieniłeś branych łącznie, więc w porównaniu z nimi faktycznie nie jest "stosunkowo" a wręcz bardzo popularne.
Wiem, że na tym forum jakikolwiek model Corvetty to świętość, ale czasem dobrze spojrzeć na coś trochę "chłodniejszym" okiem.
Jeśli kolega ma przygotowany dość ciekawy silnik i dokupił do niego nadwozie Vetty, to nie widzę żadnego powodu, żeby go linczować.
happy pisze:C1 wyprodukowano 69 015 sztuk
C2 wyprodukowano 117 964 sztuk
C3 wyprodukowano 542 741 sztuk
C4 wyprodukowano 366 227 sztuk
C5 wyprodukowano 247 715 sztuk
C6 wyprodukowano 215 123 sztuk
hejka
Dzięki, to trochę powinno otworzyć oczy.

Re: Witam i przepraszam

: 26 kwie 2015, 21:14
autor: zietek
stary skad Ty bierzesz takie dane ze c4 jest 100 razy wiecej od czegos tam ?? z ksiazki kucharskiej ?? skoro tyle ich jest to gdzie one sa?? pochowane po szopach ??

c4 jest juz typowym klasykiem i nie porownuj tego do golfa, bo to porownanie to takie troche z dupy wziete