C7 Wita

Tutaj się witamy :)
eddi29
Posty: 21
Rejestracja: 06 lut 2015, 18:50
Auto:: Corvette C7 Dodge Viper 2014
Lokalizacja: Poznań

Re: C7 Wita

Post autor: eddi29 » 18 paź 2015, 09:07

Witaj w gronie. Miałem taki sam kolor i felgi. Teraz mam srebrną C7. Życzę samych pozytywów związanych z autem.

Awatar użytkownika
volumax
Posty: 185
Rejestracja: 30 maja 2015, 23:17
Auto:: Corvette C7
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: C7 Wita

Post autor: volumax » 18 paź 2015, 13:13

Mnie nic nie rdzewieje a po torze nie śmigam. Leje 95 bo nie widziałem różnicy w spalaniu ani w mocy pomiędzy 98 a 95 zrobiłem już 10 tyś i nic się nie dzieje oprócz pierwszych problemów z elektroniką. Zaczyna mi szwankować wyświetlacz nawigacji - potrafi się wyłączyć a potem za jakiś czas spowrotem załączyć jak by nigdy nic i pracować nawet przez tydzień.

smola
Posty: 17
Rejestracja: 27 wrz 2014, 07:00
Auto:: 2016 corvette c7

Re: C7 Wita

Post autor: smola » 18 paź 2015, 18:44

W stanach piszą, że te tarcze na postoju zachodzą nalotem, ale nie mam to się dalej nie odzywam. Co do paliwa natomiast, instrukcja zaleca lać paliwo Toptier z dodatkami czyszczącymi, w innym razie jest nakaz co zmiana oleju dolać jakiś środek czyszczący dexos..... z polskich paliw tylko shell ma 95 z dodatkami czyszczącymi i tą będzie ok. Ja miałem nieprzyjemność zatankować z musu na małej stacji "Lotos", po 20 km pompa wysokiego ciśnienia (bosch) zaczęła pracować jak w diżlu. Czyszczenia nie pomogły, wymieniłem na nową (2000 kieszeń lżejsza). Radzę z instrukcją się zapoznać, bo i ja kierowca z 20 letnim stażem myślałem że wszystko wiem ;)

zorypolska
Posty: 7
Rejestracja: 24 wrz 2015, 16:55

Re: C7 Wita

Post autor: zorypolska » 06 lis 2015, 14:22

smola pisze:Dokup jeszcze stabilizatory od z51, z hamulcami przesadziłeś, bo te co masz są świetne, a z51 rdzewieją, no chyba że na torze będziesz częstym gościem. Auto jest zajebiste, a tankuj tylko 98 i to dobrą bo jest wybredna :). Jaką masz wersję wyposażenia
Dzięki za sugestie :) . Co do stabilizatora to nie chce, ponieważ wbrew pozorom robi auto sztywniejszym, a tego to na pewno nie chce.
Hamulce, masz racje są przesadzone, nawet zwykłe działają jak żyleta, ale te z Z51 trafiły mi się w dobrej cenie, to je wziąłem, a chciałem by były CZERWONE :D :D . Jeśli chodzi o rdzewienie tarcz, to wydaje mi się, że jest to przesada, ponieważ wszystkie tarcze na postoju rdzewieją. Cały czas siedzę na amerykańskich forach i jeszcze nigdy nie spotkałem by ktoś narzekał.
Jeśli chodzi o paliwo to nie powinno być problemu nawet z 95, ponieważ w stanach najlepsze co możesz kupić to 93 :shock: :shock: , ale na pewno będę lał 98.

Awatar użytkownika
C4orce
Posty: 32
Rejestracja: 24 sty 2013, 01:08

Re: C7 Wita

Post autor: C4orce » 06 lis 2015, 17:55

Liczba oktanowa jest w USA inaczej przeliczana niż w Europie! Jest kilka sposobów i norm które ją określają. Dwie najpopularniejsze normy to RON (Research Octane Number) i MON (Motor Octane Number) a w Stanach obowiązuje DON (roaD Octane Numer). Jest to uśredniony wynik dwóch poprzednich metod: (MON + RON) / 2 = DON. W Europie podaje się tylko wartość RON.
Po przeliczeniu wygląda to następująco:
87 oktan w US jest odpowiednikiem 91 w Europie (MON 82.5 )
89 oktan w US jest odpowiednikiem 95 w Europie (MON 85 )
93 oktan w US jest odpowiednikiem 98 w Europie (MON 88 )
A u nas użytkownicy aut uporczywie męczą silniki najtańszym paliwem bo przecież w Stanach takiego super paliwa jak u nas nie ma.... :lol:

zorypolska
Posty: 7
Rejestracja: 24 wrz 2015, 16:55

Re: C7 Wita

Post autor: zorypolska » 16 mar 2016, 12:12

Panowie, bryka stoi w Gdańsku w porcie. Jak wszystko się uda to prezent na święta dotrze. Jak tylko będzie w moich rękach to otworze nowy wątek aby udokumentować historie i zmiany jakie planuje.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ