Witam i liczę, że pomożecie :)

Tutaj się witamy :)
Awatar użytkownika
Pafu
Z06 Addicted
Posty: 1884
Rejestracja: 05 lip 2012, 08:10
Auto:: C6 Z06 BLACK LSX
Kontakt:

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Pafu » 26 paź 2014, 15:21

WASyL pisze:Dr Vette ma giga wiedze, kocha te wozy zawsze u niego maja pierszeństwo, natomiast ceny i terminy sa dyskusyjne, wiem z autopsji

pzdr
Wasyl może jako specjalista wypowiedz się co myślisz o takim przebiegu w C6 Z06 .
Ostatnio zmieniony 26 paź 2014, 16:24 przez Pafu, łącznie zmieniany 1 raz.

Drzewo
Posty: 73
Rejestracja: 25 paź 2014, 10:46

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Drzewo » 26 paź 2014, 15:26

Pafu pisze:
WASyL pisze:Dr Vette ma giga wiedze, kocha te wozy zawsze u niego maja pierszeństwo, natomiast ceny i terminy sa dyskusyjne, wiem z autopsji

pzdr
To może jako specjalista wypowiedz się co myślisz o takim przebiegu w C6 Z06 .

Bede wdzieczny za kazda opinie. Dopiero zaczynamy nasza przygode z tymi autami, przyda nam sie kilka dobrych rad. A gdzie ich szukac jak nie tutaj :)

Awatar użytkownika
WASyL
Mechanik/Admin
Posty: 2501
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
Auto:: bmw
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: WASyL » 26 paź 2014, 17:12

Stówka stówce nierówna, ale z założenia Chevy to bardzo odporne konstrukcje. Łańcuchy rozrządu sa przewidziane na 500k km wiec nie malo, o skrzynie jak sie dba - za rowno manual jak i automat - sa niesmiertelne. Upalanie (nie katowanie) to ich chleb powszedni a nie meczenie sprzetu, zawias i hamulce to kweatia eksploatacyjna, a nasze drogi nie pomagaja. Wiec jesli wóz nie walony i z przystanku klepany to 100 tys to jak nowka i nie zastanawial bym sie sekundy jesli Mariusz poleca.

pzdr
Ostatnio zmieniony 26 paź 2014, 17:14 przez WASyL, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
zietek
Posty: 1746
Rejestracja: 09 lis 2011, 14:51
Auto:: corvette C4
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Kontakt:

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: zietek » 26 paź 2014, 17:13

Drzewo pisze:
WASyL pisze:Dr Vette ma giga wiedze, kocha te wozy zawsze u niego maja pierszeństwo, natomiast ceny i terminy sa dyskusyjne, wiem z autopsji

pzdr

Wiec skoro Mariusz twierdzi, ze 100tys w tym aucie to nic zlego, to nie pozostaje mi w to wierzyc. W dodatku po remoncie smiga te auto rewelacyjnie.

witaj :)

a wracajac do tematu, to skoro 100tys to nic zlego w tym silniku to czemu mial generalny remont ?? czy te silniki tyle wytrzymuja?? czy jakas wada fabryczna jest ??

Awatar użytkownika
WASyL
Mechanik/Admin
Posty: 2501
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
Auto:: bmw
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: WASyL » 26 paź 2014, 17:15

Zietek jak byl remont to ktos zakatowal sprzet z glupoty badz umyslnie bo od upalania te wozy nie sa w stanie sie zapsuc.

pzdr

Awatar użytkownika
zietek
Posty: 1746
Rejestracja: 09 lis 2011, 14:51
Auto:: corvette C4
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Kontakt:

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: zietek » 26 paź 2014, 17:26

WASyL pisze:Zietek jak byl remont to ktos zakatowal sprzet z glupoty badz umyslnie bo od upalania te wozy nie sa w stanie sie zapsuc.

pzdr
ale to jakim trzeba byc glupim?? jezdzil bez oleju?? bez plynu ?? jakosnie moge sobie wyobrazic tego

Awatar użytkownika
Pafu
Z06 Addicted
Posty: 1884
Rejestracja: 05 lip 2012, 08:10
Auto:: C6 Z06 BLACK LSX
Kontakt:

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Pafu » 26 paź 2014, 17:34

Dlatego ciekaw jestem jaki to był ten " generalny remont silnika " :D

GoStas
Posty: 329
Rejestracja: 18 paź 2014, 23:05
Auto:: 4x4
Lokalizacja: Poznań

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: GoStas » 26 paź 2014, 17:38

WASyL pisze: 100 tys to jak nowka i nie zastanawial bym sie sekundy jesli Mariusz poleca.
Także czytałem że silniki w Corvettach bez wysiłku osiągają przebiegi 500k km bo i dlaczego miałoby być inaczej?
Duża pojemność, niewysilona konstrukcja, długie przełożenia... to wszystko logicznie uzasadnia ich długowieczność. Osobiście liczę nawet na więcej.

Drzewo
Posty: 73
Rejestracja: 25 paź 2014, 10:46

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Drzewo » 26 paź 2014, 17:40

Pafu pisze:Dlatego ciekaw jestem jaki to był ten " generalny remont silnika " :D
Chłopaki, jutro powiem Wam co dokładnie było robione przy silniku. Ale to była jakaś wada, a Mariusz zalecił od razu remont całego silnika.
Koszt remontu 30tys pln.

Jeszcze mam pytanie jeśli chodzi o części w eksploatacyjne typ[u klocki itd. Możecie mi polecić jakiś sklep gdzie kupię np. klocki na przód?

Awatar użytkownika
WASyL
Mechanik/Admin
Posty: 2501
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
Auto:: bmw
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: WASyL » 26 paź 2014, 17:50

Masterpart.pl, ASJ z Elbląga, Feniks, Polex, Intercars, Motofactory, wiekszosc warsztatow w tym ja sciagamy na zamowienie dosc szybko

pzdr

Awatar użytkownika
WASyL
Mechanik/Admin
Posty: 2501
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
Auto:: bmw
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Re: Odp: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: WASyL » 26 paź 2014, 17:53

zietek pisze:
ale to jakim trzeba byc glupim?? jezdzil bez oleju?? bez plynu ?? jakosnie moge sobie wyobrazic tego
Znam klienta co se napchał druciaka do wydechu by wyciszyc bo za glosno, fakt wyciszylo ale silnik po 1k km poszedl do remontu :D

pzdr

Drzewo
Posty: 73
Rejestracja: 25 paź 2014, 10:46

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Drzewo » 26 paź 2014, 17:54

WASyL pisze:Masterpart.pl, ASJ z Elbląga, Feniks, Polex, Intercars, Motofactory, wiekszosc warsztatow w tym ja sciagamy na zamowienie dosc szybko

pzdr
A które klocki polecasz do z06?

Drzewo
Posty: 73
Rejestracja: 25 paź 2014, 10:46

Re: Odp: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Drzewo » 26 paź 2014, 17:55

WASyL pisze:
zietek pisze:
ale to jakim trzeba byc glupim?? jezdzil bez oleju?? bez plynu ?? jakosnie moge sobie wyobrazic tego
Znam klienta co se napchał druciaka do wydechu by wyciszyc bo za glosno, fakt wyciszylo ale silnik po 1k km poszedl do remontu :D

pzdr

A znacie może corvette c6 z kompresorem callaway? jeździła kiedyś w ostrowie.

Awatar użytkownika
WASyL
Mechanik/Admin
Posty: 2501
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
Auto:: bmw
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Re: Odp: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: WASyL » 26 paź 2014, 17:57

Drzewo pisze:
WASyL pisze:Masterpart.pl, ASJ z Elbląga, Feniks, Polex, Intercars, Motofactory, wiekszosc warsztatow w tym ja sciagamy na zamowienie dosc szybko

pzdr
A które klocki polecasz do z06?
Jak performance to Hawk, jak na codzien to Raysbestos lub ac delco

pzdr

Drzewo
Posty: 73
Rejestracja: 25 paź 2014, 10:46

Re: Odp: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Drzewo » 26 paź 2014, 17:59

WASyL pisze:
Drzewo pisze:
WASyL pisze:Masterpart.pl, ASJ z Elbląga, Feniks, Polex, Intercars, Motofactory, wiekszosc warsztatow w tym ja sciagamy na zamowienie dosc szybko

pzdr
A które klocki polecasz do z06?
Jak performance to Hawk, jak na codzien to Raysbestos lub ac delco

pzdr

Czy ja dobrze widzę, że koszt klocków na przód to 600 pln?

Awatar użytkownika
WASyL
Mechanik/Admin
Posty: 2501
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
Auto:: bmw
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Re: Odp: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: WASyL » 26 paź 2014, 17:59

Drzewo pisze:
WASyL pisze:
zietek pisze:
ale to jakim trzeba byc glupim?? jezdzil bez oleju?? bez plynu ?? jakosnie moge sobie wyobrazic tego
Znam klienta co se napchał druciaka do wydechu by wyciszyc bo za glosno, fakt wyciszylo ale silnik po 1k km poszedl do remontu :D

pzdr

A znacie może corvette c6 z kompresorem callaway? jeździła kiedyś w ostrowie.
Znam, woz Malika ale nie wiem czy dalej jest jego wlascicielem. Woz byl budowany rownolegle z moim bylym Firebirdem. Kiedys bym se dal za ta Vette noge odrabac :D

pzdr

GoStas
Posty: 329
Rejestracja: 18 paź 2014, 23:05
Auto:: 4x4
Lokalizacja: Poznań

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: GoStas » 26 paź 2014, 18:09

[quote="WASyL"][quote="zietek"]

Znam klienta co se napchał druciaka do wydechu by wyciszyc bo za glosno, fakt wyciszylo ale silnik po 1k km poszedl do remontu :D

Pardon , a możesz łopatogicznie wyjaśnić co może się stać technicznie silnikowi gdy napchasz śmieci do układu wydechowego? Rozumiem że trudniej wypchnąć spaliny ale co może bezpośrednio ucierpieć?

Awatar użytkownika
WASyL
Mechanik/Admin
Posty: 2501
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
Auto:: bmw
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: WASyL » 26 paź 2014, 18:17

No coż jak spaliny nie maja gdzie uciec to wracaja (back pressure), najpierw leca uszczelniacze zaworowe a potem uszczelki i pierscienie

pzdr

Awatar użytkownika
Pafu
Z06 Addicted
Posty: 1884
Rejestracja: 05 lip 2012, 08:10
Auto:: C6 Z06 BLACK LSX
Kontakt:

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Pafu » 26 paź 2014, 18:39

Drzewo pisze:
Pafu pisze:Dlatego ciekaw jestem jaki to był ten " generalny remont silnika " :D
Chłopaki, jutro powiem Wam co dokładnie było robione przy silniku. Ale to była jakaś wada, a Mariusz zalecił od razu remont całego silnika.
Koszt remontu 30tys pln.

Jeszcze mam pytanie jeśli chodzi o części w eksploatacyjne typ[u klocki itd. Możecie mi polecić jakiś sklep gdzie kupię np. klocki na przód?
Czyli nie remont tylko wstawienie czegoś nowszego ...

Drzewo
Posty: 73
Rejestracja: 25 paź 2014, 10:46

Re: Witam i liczę, że pomożecie :)

Post autor: Drzewo » 26 paź 2014, 20:30

Pafu pisze:
Drzewo pisze:
Pafu pisze:Dlatego ciekaw jestem jaki to był ten " generalny remont silnika " :D
Chłopaki, jutro powiem Wam co dokładnie było robione przy silniku. Ale to była jakaś wada, a Mariusz zalecił od razu remont całego silnika.
Koszt remontu 30tys pln.

Jeszcze mam pytanie jeśli chodzi o części w eksploatacyjne typ[u klocki itd. Możecie mi polecić jakiś sklep gdzie kupię np. klocki na przód?
Czyli nie remont tylko wstawienie czegoś nowszego ...
Remont kapitalny był robiony bankowo. Dlaczego twierdzisz, że włożenie czegoś nowszego?

ODPOWIEDZ