Jarek C6 Opole
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 05 paź 2016, 22:35
- Auto:: Corvette C6 LS2 supercharger
Jarek C6 Opole
Dzień dobry, witam z Opola.
Od roku jestem właścicielem Corvetty C6 z kompresorem magnacharger, kupiona od takiego lichwiarza Popiołka z Mielca.
Doprowadziłem ją do stanu załóżmy bezpiecznego, ale lepiej dla kolegi driftera, żeby mnie na drodze nie spotkał.
Pozdrawiam właścicieli
Od roku jestem właścicielem Corvetty C6 z kompresorem magnacharger, kupiona od takiego lichwiarza Popiołka z Mielca.
Doprowadziłem ją do stanu załóżmy bezpiecznego, ale lepiej dla kolegi driftera, żeby mnie na drodze nie spotkał.
Pozdrawiam właścicieli
Puk puk ! Kto tam? Panewka.
- Shog80
- Posty: 330
- Rejestracja: 13 sie 2014, 18:39
- Auto:: C5 stroker 403"
- Lokalizacja: Poznań
- VETTE2013
- Posty: 129
- Rejestracja: 06 maja 2016, 20:51
- Auto:: C6 Grand Sport cabrio 60th
Re: Jarek C6 Opole
witam
"stan bezpieczny" ciekawe...
"stan bezpieczny" ciekawe...
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 05 paź 2016, 22:35
- Auto:: Corvette C6 LS2 supercharger
Re: Jarek C6 Opole
Ech bo kupowałem w listopadzie, a jak przyszły upały w lipcu, to przy każdym odkręceniu powyżej 4k obrotów samochód komunikował "reduce engine power" i gasł. Po wjechaniu do ETS Performance okazało się, że wtryskiwacze (które sprzedawane są w zestawie z kompresorem) gdzieś się ulotniły i samochód na seryjnych 40lb, ze spaloną pompą intercoolera, na granicy spalania stukowego, z kątem zapłonu przestawionym o kilkanaście stopni - na hamowni wyciągnął 447 KM (z deklarowanych 580!).... ale już w porządku
Puk puk ! Kto tam? Panewka.
-
- Posty: 889
- Rejestracja: 22 lut 2014, 09:06
- Auto:: Corvette C5, Superb II,Audi Q7, Megane
- Lokalizacja: Nysa
Re: Jarek C6 Opole
Powitać
- Lukas134
- Posty: 2928
- Rejestracja: 04 kwie 2012, 18:22
- Auto:: Corvette C4 89 & C6 06
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Jarek C6 Opole
Witamy witamy
- piotrs
- Posty: 276
- Rejestracja: 26 cze 2014, 10:13
- Auto:: Z06 Black
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Jarek C6 Opole
najważniejsze że ogarnąłeś temat i się nie zniechęciłeś
- Pafu
- Z06 Addicted
- Posty: 1884
- Rejestracja: 05 lip 2012, 08:10
- Auto:: C6 Z06 BLACK LSX
- Kontakt:
- volumax
- Posty: 185
- Rejestracja: 30 maja 2015, 23:17
- Auto:: Corvette C7
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Jarek C6 Opole
Cześć
-
- Posty: 826
- Rejestracja: 11 lis 2015, 16:44
Re: Jarek C6 Opole
Powitał, dziwna sprawa ci powiem.jarommm pisze:Ech bo kupowałem w listopadzie, a jak przyszły upały w lipcu, to przy każdym odkręceniu powyżej 4k obrotów samochód komunikował "reduce engine power" i gasł. Po wjechaniu do ETS Performance okazało się, że wtryskiwacze (które sprzedawane są w zestawie z kompresorem) gdzieś się ulotniły i samochód na seryjnych 40lb, ze spaloną pompą intercoolera, na granicy spalania stukowego, z kątem zapłonu przestawionym o kilkanaście stopni - na hamowni wyciągnął 447 KM (z deklarowanych 580!).... ale już w porządku
Auto znane w pl i budowal je Dr.Vette pare lat temu i stalo kiedys w ostrowiMaz.
Po drodze odwiedzilo HPG jak i z tego co pamietam HD-Customs... I bylo ogarniete po pracy pawla na Tip Top. Dobre jaj ze takie zabawy ci zrobili..
oby Frajde sprawiało.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 05 paź 2016, 22:35
- Auto:: Corvette C6 LS2 supercharger
Re: Jarek C6 Opole
Rozmawiałem z właścicielem HPG, bardzo mi pomógł mówiąc co w niej zrobił, m.in. że przywieźli mu ją z włożonym innym silnikiem z automata nie musieliśmy w ślepo szukać (stawiam flaszkę jak będę w rejonach)
U Pawła z HD customs też byłem się przedstawić, ale wreszcie z kolegą z ETS dłubiemy ją razem.
OBECNIE JESTEM STRASZNIE Z NIEJ ZADOWOLONY !!!!
ps. Kupię kapcie 295/35/19 na tył, bo mam słabą silną wolę i co drugi miesiąc mi się dziwnie kończą.
U Pawła z HD customs też byłem się przedstawić, ale wreszcie z kolegą z ETS dłubiemy ją razem.
OBECNIE JESTEM STRASZNIE Z NIEJ ZADOWOLONY !!!!
ps. Kupię kapcie 295/35/19 na tył, bo mam słabą silną wolę i co drugi miesiąc mi się dziwnie kończą.
Puk puk ! Kto tam? Panewka.