Witam!

Tutaj się witamy :)
andyzo6
Posty: 64
Rejestracja: 19 kwie 2015, 15:15

Re: Witam!

Post autor: andyzo6 » 05 cze 2015, 18:19

witaj.silniki tpi sa fajne,sporo mocy nisko,tylko traca oddech powyzej 4500 obrotow.powodzenia w poszukiwaniach.

Awatar użytkownika
cadillac46
Posty: 1057
Rejestracja: 11 lis 2013, 22:49
Lokalizacja: Brzeg

Re: Witam!

Post autor: cadillac46 » 06 cze 2015, 06:42

adax pisze:Źle napisałem, miało być od 92 LT1 ;)
Co do stanu, najważniejsze dla mnie, żeby była bezwypadkowa, silnik, czy skrzynię zawsze można naprawić, a karoserii się już niestety idealnie nigdy nie wyprostuje...
Karoserii? Wiesz, że one są z tworzywa?

Awatar użytkownika
aro
Posty: 1744
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:01
Auto:: Vette '79
Lokalizacja: Ujazdów
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: aro » 06 cze 2015, 09:51

w słowie karoseria nie jest zaszyte na stałe, że musi być ze stali...
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale :( --> KLIK!!!

Awatar użytkownika
WASyL
Mechanik/Admin
Posty: 2501
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
Auto:: bmw
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: WASyL » 06 cze 2015, 10:09

andyzo6 pisze:witaj.silniki tpi sa fajne,sporo mocy nisko,tylko traca oddech powyzej 4500 obrotow.powodzenia w poszukiwaniach.
tpi to nie silnik a rodzaj wtrysku, i jest on beznadziejnie słaby, mały przepływ powietrza nawet po portingu, brak sekwencji i duży wall-wetting powodują słabą ekonomię. jedyne co ratuje ten dolot a komuś na mocy nie zależy to wygląd.

pzdr

Awatar użytkownika
cadillac46
Posty: 1057
Rejestracja: 11 lis 2013, 22:49
Lokalizacja: Brzeg

Re: Witam!

Post autor: cadillac46 » 06 cze 2015, 10:25

aro pisze:w słowie karoseria nie jest zaszyte na stałe, że musi być ze stali...
Nie chodziło mi o to, że tam jest coś zaszyte. Ehh... mogłem całe zdanie zaznaczyć :oops:

adax
Posty: 36
Rejestracja: 06 kwie 2015, 21:40

Re: Witam!

Post autor: adax » 06 cze 2015, 12:01

cadillac46 pisze:
adax pisze:Źle napisałem, miało być od 92 LT1 ;)
Co do stanu, najważniejsze dla mnie, żeby była bezwypadkowa, silnik, czy skrzynię zawsze można naprawić, a karoserii się już niestety idealnie nigdy nie wyprostuje...
Karoserii? Wiesz, że one są z tworzywa?
Wiem;) chodzilo o rame naturalnie

andyzo6
Posty: 64
Rejestracja: 19 kwie 2015, 15:15

Re: Witam!

Post autor: andyzo6 » 06 cze 2015, 16:37

wasyl tpi czyli tuned port injection maja wysoki moment obrotowy 350 lb-ft zwlaszcza nisko,wiec nie powiedzialbym ze sa slabe.mialem trans am gta z tym silnikiem,i naprawde niezle tym sie jezdzilo,oczywiscie nie jest to lt1 i ciagnal dobrze do okolo 4500 rpm ,ale do jazdy i lekkich wyglupow wystarczy.za to silnik cross fire injection to inna historia.pzdr.

Awatar użytkownika
WASyL
Mechanik/Admin
Posty: 2501
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
Auto:: bmw
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: WASyL » 07 cze 2015, 13:45

andyzo6 pisze:wasyl tpi czyli tuned port injection maja wysoki moment obrotowy 350 lb-ft zwlaszcza nisko,wiec nie powiedzialbym ze sa slabe.mialem trans am gta z tym silnikiem,i naprawde niezle tym sie jezdzilo,oczywiscie nie jest to lt1 i ciagnal dobrze do okolo 4500 rpm ,ale do jazdy i lekkich wyglupow wystarczy.za to silnik cross fire injection to inna historia.pzdr.
miałem 3 TPI, w każdym oryginalny system dolotowy wypadał z automatu bo to ogranicza silnik, stroję TPI i wiem co gdzie jaką moc generuje i moment, chcesz torque monster do palenia gumy to TPI ideolo ale do każdej większej zabawy ten kolektor to porażka

pzdr

adax
Posty: 36
Rejestracja: 06 kwie 2015, 21:40

Re: Witam!

Post autor: adax » 07 cze 2015, 17:28

WASyL pisze:
andyzo6 pisze:wasyl tpi czyli tuned port injection maja wysoki moment obrotowy 350 lb-ft zwlaszcza nisko,wiec nie powiedzialbym ze sa slabe.mialem trans am gta z tym silnikiem,i naprawde niezle tym sie jezdzilo,oczywiscie nie jest to lt1 i ciagnal dobrze do okolo 4500 rpm ,ale do jazdy i lekkich wyglupow wystarczy.za to silnik cross fire injection to inna historia.pzdr.
miałem 3 TPI, w każdym oryginalny system dolotowy wypadał z automatu bo to ogranicza silnik, stroję TPI i wiem co gdzie jaką moc generuje i moment, chcesz torque monster do palenia gumy to TPI ideolo ale do każdej większej zabawy ten kolektor to porażka

pzdr
a porting fabrycznych runnersów ile daje? Chodzi mi, żeby silnik wyglądał z zewnątrz stockowo

andyzo6
Posty: 64
Rejestracja: 19 kwie 2015, 15:15

Re: Witam!

Post autor: andyzo6 » 07 cze 2015, 19:34

wasyl o tym wlasnie mowie,do wyglupow i lekko ostrej jazdy tpi wystarczy,ale jak chcesz wiecej to trzeba sie troche przy nich pobawic.zalezy do czego beda uzywane,ale nie powiedzialbym ze sa slabe,wszak moment obrotowy to moc i tak na marginesie moj trans am gta z przebiegiem okolo 200000 kilometrow w automacie potrafil spalic gume przy predkosci 40 mil czyli okolo 70 kilometrow ma godzine,i lecial jakies 230 na godzine.corvette z tym silnikiem jest jak podejrzewam troche szybsza,i poleci pewnie blisko 250,wiec nie jest tak zle.ale jesli ktos ma troche wiekszy budzet to z lt1 bedzie naprawde zadowolony.pzdr.

adax
Posty: 36
Rejestracja: 06 kwie 2015, 21:40

Re: Witam!

Post autor: adax » 13 cze 2015, 17:11

takie coś mam na oku:

http://www.mobile.de/pl/Samochod/Corvet ... 40792.html" onclick="window.open(this.href);return false;

skrzynia sie zgadza, zderzaki poliftowe i najbrzydsze światło przeciwmgielne jakie widziałem kiedykolwiek w Corvette ;)
Cenę mam ustaloną, tylko muszę się ich jeszcze zapytać, czy da radę napisać mniejszą na umowie, bo jak nie to wychodzi za drogo niestety

Lisiu
Posty: 303
Rejestracja: 15 paź 2013, 18:18
Auto:: 392 HEMI Scat Pack
Lokalizacja: Sieraków wlkp

Re: Witam!

Post autor: Lisiu » 13 cze 2015, 17:38

Z tym światłem to ktoś miał fantazje :lol:

Awatar użytkownika
cadillac46
Posty: 1057
Rejestracja: 11 lis 2013, 22:49
Lokalizacja: Brzeg

Re: Witam!

Post autor: cadillac46 » 13 cze 2015, 22:33

Lisiu pisze:Z tym światłem to ktoś miał fantazje :lol:
I z drewnem też :mrgreen:

Ale poza tym, to ciekawy egzemplarz - przynajmniej na zdjęciach. Życzę powodzenia.

Awatar użytkownika
aro
Posty: 1744
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:01
Auto:: Vette '79
Lokalizacja: Ujazdów
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: aro » 14 cze 2015, 09:02

Adax a nie chciałeś LT1?
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale :( --> KLIK!!!

Awatar użytkownika
cadillac46
Posty: 1057
Rejestracja: 11 lis 2013, 22:49
Lokalizacja: Brzeg

Re: Witam!

Post autor: cadillac46 » 14 cze 2015, 09:12

aro pisze:Adax a nie chciałeś LT1?
Jeśli ta jest z 92 roku, to ma LT1.

Awatar użytkownika
aro
Posty: 1744
Rejestracja: 08 lis 2011, 19:01
Auto:: Vette '79
Lokalizacja: Ujazdów
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: aro » 14 cze 2015, 09:24

wątpię, żeby ktoś posadził TPI na LT1 ;) Dodatkowo moc jest podana z TPI
Obrazek
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale :( --> KLIK!!!

Awatar użytkownika
cadillac46
Posty: 1057
Rejestracja: 11 lis 2013, 22:49
Lokalizacja: Brzeg

Re: Witam!

Post autor: cadillac46 » 14 cze 2015, 10:14

A nie zwróciłem uwagi na to zdjęcie :oops: To chyba nie jest 1992 rok? Chyba, że internet kłamie.

Awatar użytkownika
Rs6plus
Posty: 263
Rejestracja: 08 kwie 2013, 22:46
Auto:: ZR-1 LT5 RS4 B5 MTM UR QUATTRO s2 20v T

Re: Witam!

Post autor: Rs6plus » 14 cze 2015, 15:22

Tpi w 92r były montowane

adax
Posty: 36
Rejestracja: 06 kwie 2015, 21:40

Re: Witam!

Post autor: adax » 14 cze 2015, 16:39

auto jest z 91, 92 to data pierwszej rejestracji. Troche szkoda, że TPI, ale wszystkiego mieć nie można ;) nie chcę zapeszać na razie, muszę znaleźć kogoś kto tam zadzwoni i porozmawia konkretnie odnośnie tej umowy i paru innych rzeczy, bo jak po niemiecku umiem tylko tamtejsze marki samochodów wymienić :)

ODPOWIEDZ